// دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تصویری فوق العاده از فیلم Deadpool بر روی جلد این هفته مجله EW قرار گرفت

هفته نامه‌ی Entertainment Weekly طی یک سال گذشته بیشتر سراغ شخصیت‌های کمیک‌های دی‌سی و مخصوصا فیلم سینمایی Batman v  Superman: Dawn of Justice می‌رفت اما برای این هفته سنت شکنی کرده و به یکی از محبوب‌ترین شخصیت های مارول میدان داده است. با زومجی همراه شوید.

مجله‌ی Entertainment Weekly برای این هفته که نزدیک به نمایشگاه Comic-Con واقع در سن دیگو است ‌می‌توان گفت بهترین تصویر رسمی از شخصیت اصلی فیلم سینمایی Deadpool که توسط رایان رینلدز ایفا می‌شود را به نمایش گذاشته. در این تصویر که می‌توان از نزدیک به خوبی با چهره و لباس اصلی این شخصیت آشنا شد او را درحال نشان دادن انگشت شصت خود به نشانه‌ی تایید مشاهده می‌کنیم.

DEADPOOL

فیلم سینمایی Deadpool که بر اساس یکی از غیرمعمولی‌ترین ضد قهرمان‌های کمیک‌های مارول ساخته شده، داستان فردی به نام وید ویلسون که سابقا در نیروهای ویژه فعالیت می‌کرده را روایت می‌کند. او پس از اینکه بر روی بدنش آزمایشاتی مخفی و غیر قانونی انجام می‌دهند صاحب قدرت‌هایی ماورایی مانند شفا یافتنِ زخم‌ها و بیماری‌ها شده و به حرفه‌ی مزدوری روی آورده و نام ددپول را برای خود انتخاب می‌کند.

حال او با استفاده از قدرت‌های جدید و بی نظیرش به همراه حس شوخ طبعی سیاه و ظالمانه به سراغ شکار فردی می‌رود که تقریبا زندگی او را نابود کرد. این فیلم با کارگردانی تیم میلر و بازیگری افرادی مانند رایان رینلدز (وید ویلسون)، مورنا بکرین (ونسا کارلیزل)، تی.جی. میلر (ویزل)، اد اسکرین و بریانا هیلدبرند (الی فیمیستر) برای اکران در تاریخ بیست و سوم بهمن ماه سال جاری برنامه ریزی شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده