نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

تماشا کنید: پستی و بلندی های بنیانگذار اپل در اولین تریلر کامل فیلم Steve Jobs

حدود دو ماه پیش بود که تیزر کوتاهی از فیلم «استیو جابز» پخش شد و عطش طرفدارانش را دو چندان کرد. حال اولین تریلر کامل فیلم منتشر شده و مایکل فاسبندر نیز متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شده است. برای مشاهده و دانلود تریلر همراه زومجی باشید.

از زمانی که سونی حقوق ساخت فیلمی بر اساس کتاب زندگی‌نامه‌ی استیو جابز اثر والتر ایساکسون را خریداری کرد، این پروژه‌ی سینمایی چندین بار دچار تغییراتی در کارگردان، بازیگران و حتی استودیوهای فیلمسازی شد. بسیاری از بازیگر مطرح هالیوود برای این فیلم در نظر گرفته شده بودند یا شایعه‌ای از حضور آن‌ها پخش شده بود. بازیگرانی مانند جورج کلونی، نوآه وایل، مت دیمون، بن افلک، بردلی کوپر، کریستین بیل و لئوناردو دی‌کاپریو همگی احتمال داشتند نقشی را بازی کنند که در نهایت به مایکل فاسبندر رسید.

اَرون سورکین، نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی «استیو جابز» که برای فیلم «شبکه‌ی اجتماعی»، بیوگرافی یکی دیگر از تأثیرگذاران دنیای وب و فناوری یعنی مارک زاکربرگ جایزه‌ی اسکار را به خانه برد، از ابتدا در پروژه‌ی جدید حضور داشت. به گفته‌ی او فیلم حدوداً سه ساعت و نیم خواهد بود و روی سه کنفرانس‌ مهم اپل، یعنی رونمایی از محصولات مکینتاش، NeXT و آی‌مک تمرکز می‌کند.

دنی بویل هم کارگردان فیلم است که او نیز در سال ۲۰۰۸ برای فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد. سث روگن در نقش استیو وزنیاک، دوست و همکار استیو جابز که به کمک همدیگر اپل را راه انداختد بازی می‌کند. کیت وینسلت و جف دنیلز هم از دیگر بازیگران فیلم هستند.

«استیو جابز» هفدهم مهرماه روی پرده‌های سینما می‌رود.

دانلود ویدیو

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده