نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

کوجیما تا کنون ۴ بار فیلم Mad Max: Fury Road را تماشا کرده است!

هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear که دیگر احتیاجی به معرفی ندارد، ظاهرا روند ساخت بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را به اتمام رسانده و این روزها روی مبل خود درحال تماشای فیلم بسیارزیبای Mad Max: Fury Road است، چراکه اگر این‌گونه نبود، تا به حال چهار بار این فیلم را تماشا نکرده بود! با زومجی همراه باشید.

بازسازی مجدد فیلم مَد مکس که توسط جورج میلِر، کارگردان افسانه‌ای هالیوود انجام شده آن‌قدر فیلم خوبی است که اکثر کسانی که آن را تماشا کردند بارها به ستایش آن پرداختند.

حال کوجیما که به دلیل رفتارهای خود همیشه خود را از بازیسازان دیگر متمایز کرده، در حساب توئیتر خود گفته تاکنون چهار بار فیلم Mad Max: Fury Road را تماشا کرده است:

امروز برای چهارمین بار فیلم Mad Max: Fury Road را تماشا کردیم. بار آخر برای لذت بیشتر از فیلم آن را به صورت سه‌بعدی تماشا کردم.

کوجیما مشخص نکرده درطول یک روز چهار بار این فیلم را تماشا کرده یا طی چند روز یا هفته به این ماراتُن دست یافته، اما هرچه که است ظاهرا خالق سری متالگیر و بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain از این فیلم لذت بسیارزیادی برده است.

مد مکس

فیلم Mad Max: Fury Road که حدود یک ماه از اکران آن می‌گذرد، هم‌اکنون با میانگین امتیازات ۸۹ در وبسایت متاکریتیک یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی چند سال اخیر شناخته می‌شود. این فیلم در چند روز ابتدایی اکران خود توانست با درآمدی بالغ بر ۴۴.۴ میلیون دلار و با کنار زدن Avengers: Age of Ultron، در رده‌ی دوم پرفروش ترین فیلم‌های باکس‌آفیس قرار بگیرد.

نظر شما در رابطه با این فیلم و کار جالب کوجیما چیست؟‌ به شخصه تاکنون ۲ بار موفق به تماشای این فیلم پر تب و تاب شدم، اما به هیچ‌وجه فکر نمی‌کنم بتوانم رکورد هیدئو کوجیما افسانه‌ای در این زمینه را بشکنم!

اگر شما نیز مانند او به این فیلم علاقه دارید، باید به شما بگوییم که روزهای شیرینی برای طرفداران این فیلم در راه است. جور میلر، کارگردان فیلم طی مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده بود قسمت بعدی فیلم Mad Max که هم‌اکنون در دست تولید قرار دارد، با نام Mad Max: The Wasteland اکران می‌شود.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده