نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

سریال ترمیناتور هنوز در حال طی مراحل ساخت است

دیوید اِلیسون، مدیر اجرایی کمپانی اسکای دَنس، در مصاحبه‌ای با سایت Collider عنوان کرد سریال ترمیناتور که داستان آن به سه گانه‌ی جدید این مجموعه گره خورده است، با جدیت مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

آیا می‌توانید سال ۲۰۱۳ زمانی که کمپانی اِسکای دَنس خبر از شروع مراحل ساخت سریال ترمیناتور را داد به یاد آورید؟ نه؟ بله، یادآوری آن بسیار دشوار است چون ما هم از آن زمان تا کنون دیگر از این پروژه چیزی نشنیده‌ایم. دیوید اِلیسون، مدیر اجرایی کمپانی اسکای دَنس، با وجود اینکه این کمپانی اکران فیلم ترمیناتور: جنسیس در این هفته را در برنامه دارد، در مصاحبه‌ای با سایت Collider ادامه‌ی مراحل ساخت سریال ترمیناتور را نیز تایید کرد.

در زمان اعلام خبر ساخت سریال، این کمپانی زَک اِستنتز و اشلی میلر، نویسندگان فیلمنامه‌ی فیلم X-Men: First Class را به تیم نویسندگان این سریال اضافه کرد. اِلیسون درباره‌ی این موضوع می‌گوید:

این اتفاق تبدیل به یک نقطه‌ی عطف از زمان ساخت اولین فیلم ترمیناتور در سال ۱۹۸۴ شد، زیرا این سریال با وجود اینکه در حین ساخت فیلم جدید ترمیناتور {از سه گانه‌ی جدید ترمیناتور} مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته است، اما مسیری کاملا متفاوت با آن را در پیش گرفته است. در جریان مراحل تولید سه گانه‌ی جدید فیلم و سریال آن، خط داستانی متفاوت این دو در چندین نقطه‌ی کاملا هیجان انگیز و دراماتیک به یکدیگر می‌رسند.

با وجود اینکه الیسون و دانا گلدبرگ، مدیر روابط عمومی کمپانی اسکای دَنس، از جزئیات داستان چیزی نمی‌گویند، اما تایید کردند که سریال مراحل ساخت خود را با جدیت دنبال می‌کند. الیسون در این مورد می‌گوید:

هم اکنون که ما با شما صحبت می‌کنیم این سریال مشغول گذراندن مراحل تولید خود است. اگر بخواهم از اهداف بزرگتری صحبت کنم باید بگویم که ما در اسکای دنس به دنبال ایجاد ارتباط بین رسانه‌های مختلف {سینما، تلوزیون، و...} هستیم – که این خود هدفی بسیار بزرگ است.

وی همچنین اضافه کرد که خط داستانی سریال به فیلم جنسیس گره خواهد خورد تا زمینه‌ای برای آغاز این سریال 13 قسمتی در یک شبکه‌ی کابلی باشد.

به نظر می‌رسد پس از لغو زود هنگام سریال Sarah Connor Chronicles، اکنون باز هم شاهد بازگشت سریالی با نام ترمیناتور بر روی صفحه‌های کوچک تلوزیون خواهیم بود.

آیا فیلم ترمیناتور جنسیس می‌تواند پس از قسمت ناموفق چهارم از این مجموعه، دوباره این سری را احیا کند و تحسین منتقدان را برانگیزد؟ باید برای پاسخ به این سوال تا اکران آن در دهم تیرماه منتظر بمانیم.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده