// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

شایعه: کارگردان فیلم سینمایی Uncharted بار دیگر عوض شد

ظاهرا آشفته بازاری که در طی مراحل تولید فیلم اقتباسی از روی مجموعه‌ی Uncharted بوجود آمده تمامی ندارد چرا که با توجه به جدیدترین گزارشات منتشر شده این فیلم برای چندمین بار کارگردان خود را از دست داده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

ابتدا وب‌سایت هیروئیک هالیوود و سپس آی‌اوناین این شایعه را منتشر کردند که سث گوردون (کارگردان فیلم‌هایی مانند Horrible Bosses، Identity Thief) از سمت کارگردانی فیلم کنار گذاشته شده است. با اینکه هر دو وبسایت یک خبر را منتشر کردند اما دلیل آن از نظر منابع‌شان با یکدیگر فرق می‌کند، طبق گفته‌ی هیروئیک هالیوود «تام راثمن» رئیس کمپانی سونی پیکچرز درخواست کرده بود که مراحل تولید فیلم با بودجه‌ی کمتری اداره شود درحالی که آی‌اوناین اعتقاد دارد که دلیل این جدایی اختلاف سلیقه بر سر برخی مسائل بوده است.

حال این جدایی هر دلیلی داشته باشد به احتمال زیاد با روی کار آمدن کارگردان بعدی، نحوه روایت فیلم هم قطعا با چیزهایی که پیش از این انتظارش را داشتیم فرق خواهد کرد. سث گوردون پیش از این اعلام کرده بود که می‌خواهد این فیلم بجای اینکه نمایانگر یکی از نسخه‌های بازی باشد، داستان مخصوص به خود را روایت کند

جدا از آن نیز تابستان سال گذشته بود که گوردون اعلام کرد مراحل فیلم برداری با شروع سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز خواهد شد، حال با توجه به این شرایط چنین اتفاقی قطعا نیفتاده است.

uncharted 4

فیلم سینمایی Uncharted برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی رونمایی شد اما مراحل تولید آنگونه که سونی انتظارش را داشت پیش نرفته و هر بار بخاطر مشکلات مختلفی همه چیز در حالت کما می‌رفت. تا به الان دو کارگردان معروف به نام‌های دیوید او.راسل و نیل برگر بر صندلی کارگردانیِ این فیلم نشسته بودند و نام‌های چندین بازیگر معروف دیگر نیز برای ایفای نقش شنیده می‌شد مانند مارک والبرگ، رابرت دنیرو، جو پسچی، امی آدامز و اسکارلت جانسون. ظاهرا در میان این بازیگران به کریس پرت نیز برای ایفای نقش نیتن دریک پیشنهاد داده شده بود. در زمینه‌ی نویسندگی نیز برای مدتی ایوان گلدبرگ (فیلم سینمایی Superbad) چنین سمتی را بر عهده داشت. او در سال ۲۰۱۳ میلادی راجع به وضعیت فیلم نامه گفته بود که:

اینطور که پیش می‌رود این فیلم بسیار شبیه به مجموعه‌ی Indiana Jones خواهد شد، اگر فقط بتوانیم راه حلی پیدا کنیم که شبیه Indiana Jones نباشد واقعا فوق العاده می‌شود.

در زمینه‌ی صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز مجموعه‌ی Uncharted فعلا برنامه‌ی نسبتا پرکاری در پیش دارد. ابتدا در تاریخ هفدهم مهرماه سال جاری هر سه شماره اصلی این مجموعه در کالکشنی تحت عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection به صورت ریمستر شده برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و پس از آن اوایل طی سال ۲۰۱۶ میلادی نوبت به جدیدترین نسخه از این سری با نام Uncharted 4: A Thief's End می‌رسد که با توجه به صحبت‌های نیل دراکمن کارگردان بازی، سفر طولانی نیتن دریک را به پایان خواهد رساند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده