نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

سریال Hannibal در کمال ناباوری لغو شد!

سریال دوست‌داشتنی Hannibal که در طول چند سال اخیر با داستان و بازیگران خوب خود طرفداران زیادی را جمع کرده، در کمال ناباوری توسط شبکه NBC لغو شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

برایان فیولِر، خالق سریال هانیبال در بیاینه رسمی خود در این رابطه گفت:

شبکه NBC به ما اجازه داد سریالی را خلق کنیم که هیچ شبکه دیگری جرات انجام این کار را نداشت و برای سه فصل متوالی، آن‌ها محتویات ما  که بسیار خشونت‌آمیز بودند را در شبکه به نمایش گذاشتند.

جِن سالک، مدیر شبکه NBC و تیم او همکاری فوق‌العاده برای ساخت این سریال بودند. تابستان امسال Hannibal آخرین بار روی تلویزیون خواهد آمد، اما یک آدم‌خوار گرسنه همیشه فرصت بازگشت مجدد را خواهد داشت. به شخصه منتظر وعده‌ی (اشاره به غذاهایی که هانیبال با زیبایی تمام درست می‌کرد) بعدی خود با NBC هستم.

شبکه NBC هم در رابطه با این خبر گفت:

ما به شدت به سه فصلی که از سریال هانیبال پخش شد افتخار می‌کنیم. بِرایان و تیمش و البته بازیگران ما داستان و صحنه‌هایی را خلق کردند که مثل آن در شبکه‌های کابلی دیگری وجود ندارد. از تمامی کسانی که در تولید این سریال با ما همکاری کردند تا این سریال به یکی از تجربیات بی‌نظیر برای مردمان سراسر دنیا تبدیل شود تشکر می‌کنیم.

برخلاف موفقیت‌های هانیبال و طرفدارانی که داشت، این سریال همیشه بدلیل خشونت بیش از حد خود با مشکل درجه‌ سنی مواجه بود. فصل سوم این سریال که با تاخیری چند ماهه آغاز شد، هم‌اکنون از نظر امتیازات کمترین حد را نسبت به فصل اول و دوم به خود اختصاص داده است.

اما آیا مقصر اصلی این اتفاقات هانیبال است؟ در گذشته شایعاتی منتشر شد که اذعان می‌کرد سرمایه‌گذاران زیادی خواستار خرید حق‌امتیاز این سریال هستند. شبکه NBC که چند وقتی است با مشکل مالی مواجه شده، احتمالا این سریال را لغو تا به یکی از این سرمایه‌گذاران بفروشد. شایعات این‌طور می‌گویند که آمازون در حال تلاش برای خرید حق‌امتیاز این سریال و پخش آن به صورت استریم است.

Hannibal

تا چند ماه دیگر سریال Hannibal پنل اختصاصی خود را در نمایشگاه کامیک-کان خواهد داشت و مطئنا در این نمایشگاه در رابطه با پایان فصل سوم و آینده این سریال صحبت خواهد شد. اگرچه ساخت این سریال منتفی شده، اما تمام قسمت‌های فصل سوم از طریق اِن‌بی‌سی پخش خواهد شد، بنابراین نگران پایان‌بندی احتمالی این سریال نباشید.

کارگردان Hannibal از همان ابتدا ایده‌های طولانی مدتی را برای تولید این سریال داشت. زمانی که فصل سوم هنوز پخش نشده بود، وی به طرفداران گفته بود اتفاقات فصل چهارم فاصله‌ی زیادی را از کتاب‌های این سری خواهد گرفت.

با این حال زیاد امید خود را از دست ندهید، چرا که فیولِر و کمپانی دِلارِنتیس که مسئولیت تولیدHannibal را برعهده داشتند، پس از خبر لغو این سریال در رابطه با آینده احتمالی آن صحبت کردند:

در حال بررسی گزینه‌های دیگر برای فصل‌های آینده هستیم.

بنابراین نگران نباشید، به احتمال بسیار زیاد سریال Hannibal در شبکه‌ای دیگر کار خود را مجددا آغاز خواهد کرد و باری دیگر لذتی تکرارنشدنی را با وعده‌های غذایی دلچسب هانیبال همراهی خواهد کرد!

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده