اکبر عبدی در بیمارستان بستری شد
اکبر عبدی به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.
تبلیغات
به نقل از ایسنا، اکبر عبدی، بازیگر و هنرمند ایرانی که سابقه ایفای نقش در آثاری چون آدم برفی، اجاره نشینها و اخراجیها را دارد، به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است.
اعضای خانواده این بازیگر دلیل بیماری او را سکته قلبی خفیف اعلام کرده و گفتهاند که در حال حاضر حال عمومی او خوب است.
زومجی برای این بازیگر آرزوی سلامتی دارد.