اکبر عبدی در بیمارستان بستری شد

چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:05
مطالعه 1 دقیقه
اکبر عبدی
اکبر عبدی به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.
تبلیغات

به نقل از ایسنا، اکبر عبدی، بازیگر و هنرمند ایرانی که سابقه ایفای نقش در آثاری چون آدم برفی، اجاره نشین‌ها و اخراجی‌ها را دارد، به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است.

اعضای خانواده این بازیگر دلیل بیماری او را سکته قلبی خفیف اعلام کرده و گفته‌اند که در حال حاضر حال عمومی او خوب است.

زومجی برای این بازیگر آرزوی سلامتی دارد.

تبلیغات

نظرات