انیمه سکیرو با آپدیت هیجان انگیزی مواجه شد
به نقل از AnimeCorner، بهگفته شون فوکودومه، مدیر استودیوی Qzil.la و مسئول تولید انیمه اقتباسی Sekiro: Shadows Die Twice، روند تولید انیمه Sekiro: No Defeat در آستانه تکمیل قرار دارد و بهزودی به پایان میرسد. فوکودومه این خبر را در جریان حضور در جشنواره ANIAFF (جشنواره بینالمللی انیمیشن آیچی–ناگویا) اعلام کرد. او در این رویداد در کنار کنیچی کوتسونا، کارگردان انیمه، تاکویا ساتو، نویسنده فیلمنامه و تتسوشی سوزوکی، رئیس و مدیرعامل شرکت ARCH حاضر شد.
در این نشست کوتسونا درباره سابقه کاری، الهامات هنری و رویکرد بصری خود صحبت کرد. ساتو نیز توضیح داد چگونه به پروژه پیوسته و تا چه اندازه به دیدگاه کارگردان اعتماد داشته است. فوکودومه هم انیمه Sekiro: No Defeat را اثری «تأثیرگذار» با «لبهای تیز» توصیف کرد.
همچنین تارو ماکی که سابقه تهیهکنندگی آثاری چون In This Corner of the World، Millennium Actress، Kino’s Journey، Patlabor، PLUTO و Serial Experiments Lain را دارد و هماکنون رئیس شرکت GENCO است، در یک مصاحبه توضیح داد چرا صنعت انیمه ژاپن اغلب در انتخاب پروژهها رویکردی محافظهکارانه در پیش میگیرد.
انیمه Sekiro: No Defeat با همکاری کادوکاوا، کرانچیرول، Qzil.la و ARCH تولید میشود. این پروژه پیشتر بهدلیل ادعاهای تأیید نشده درباره استفاده از هوش مصنوعی مولد، زیر ذرهبین قرار گرفت؛ موضوعی که به ارتباط Qzil.la با این فناوری و یک خطای طراحی در تریلر اولیه نسبت داده شد. بااینحال کمیته تولید در بیانیه رسمی خود تأکید کرد که انیمه بهطور کامل دستکشیده تولید شده است.
انیمه Sekiro: No Defeat در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد، اما قالب نهایی آن هنوز مشخص نشده و معلوم نیست بهصورت سریال تلویزیونی، OVA یا فیلم سینمایی عرضه شود. این اثر اقتباسی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice ساخته فرامسافتور است؛ عنوانی که بازیکن را در نقش «گرگ تکدست»، ساموراییِ سقوطکردهای قرار میدهد که برای باز پسگیری افتخار خود، وارد نبردی بیامان در ژاپن دوره سنگوکو میشود. دنیای تاریک، دشمنان عظیمالجثه، ابزارهای پروتزی مرگبار و ترکیب مخفیکاری با مبارزات مستقیم، از عناصر شاخص این اثر هستند؛ جایی که مرگ، مانعی برای ادامه مسیر نیست.