اولین تریلر انیمیشن Toy Story 5 رکوردشکنی کرد

جمعه 23 آبان 1404 - 17:52
مطالعه 2 دقیقه
لیلی پد در انیمیشن Toy Story 5
دیزنی با انتشار اولین تریلر فیلم The Devil Wears Prada 2 و انیمیشن Toy Story 5 در یک روز عملکرد درخشانی را داشته است.
تبلیغات

به نقل از ددلاین، در ادامه تلاش همیشگی دیزنی برای شکستن قواعد بازاریابی فیلم، این شرکت روز چهارشنبه دو تریلر مربوط به آثار تابستان ۲۰۲۶ را منتشر کرد که این دو اثر فیلم The Devil Wears Prada 2 از استودیوی قرن بیستم و انیمیشن Toy Story 5 از پیکسار هستند؛ دو تریلری که هرکدام در ۲۴ ساعت نخست بازدیدهای چشمگیری به‌جا گذاشتند.

تریلر فیلم The Devil Wears Prada 2 که شاهد بازگشت مریل استریپ، ان هتوی، امیلی بلانت و استنلی توچی هستیم، در روز اول ۱۸۵ میلیون بازدید ثبت کرد؛ رقمی که این اثر را پس از فیلم The Fantastic Four: First Family با ۲۰۲ میلیون بازدید، به دومین تریلر پربازدید سال تبدیل می‌کند. این تریلر همچنین با ۷۹ میلیون بازدید در اینستاگرام به پربازدیدترین تریلر سال در این پلتفرم تبدیل شد و در تیک‌تاک نیز ۶۰ میلیون بازدید به‌دست آورد.

براساس گزارش‌ها، واکنش کاربران به‌شدت مثبت بوده است؛ بازگشتی دوباره به دفتر مجله Runway و تریلری که به‌درستی میزان کافی از اطلاعات را آشکار می‌کند تا طرفداران را مشتاق‌تر نگه دارد. دیوید فرانکل نیز بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشسته است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱ می ۲۰۲۶) فصل تابستان گیشه را آغاز کند.

پخش از رسانه

در همین حال انیمیشن Toy Story 5 که طبق برنامه در آخر هفته روز پدر و در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۳۰ خرداد ۱۴۰۵) روی پرده می‌شود، در ۲۴ ساعت نخست انتشار تریلر خود ۱۴۲ میلیون بازدید به‌دست آورد. این رقم بالاتر از اولین محتوای منتشرشده برای انیمیشن‌هایی مانند انیمیشن Despicable Me 4، انیمیشن Kung Fu Panda 4 و انیمیشن The Super Mario Bros. Galaxy Movie قرار می‌گیرد.

از نظر میزان بازدید، اینستاگرام با ۴۷ میلیون بازدید بیشترین سهم را داشت و تیک‌تاک با ۳۷ میلیون بازدید در جایگاه دوم قرار گرفت. انتشار این تریلر همچنین بیش از ۱۴۲ هزار اشاره در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد؛ رقمی که آن را در میان بالاترین نمونه‌های مقایسه‌ای قرار می‌دهد. فیلم و شخصیت‌های آن نیز به رتبه‌های دوم و سوم جست‌وجوی X صعود کردند. گفت‌وگوها عمدتاً مثبت بوده و حول محورهای زیر می‌چرخد:

  • هیجان برای بازگشت Toy Story به سینماها و توصیف آن به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های دیزنی
  • علاقه‌مندی به مفهوم «اسباب‌بازی‌ها در برابر تکنولوژی» در Toy Story 5 که بسیاری آن را موضوعی به‌موقع و مرتبط با دنیای امروز کودکان می‌دانند

انیمیشن Toy Story 4 رکورد بهترین افتتاحیه داخلی در میان آثار پیکسار را با ۱۲۰.۹ میلیون دلار در اختیار دارد. تا امروز نیز مجموعه داستان اسباب بازی از بهترین انیمیشن های پیکسار بیش از ۳ میلیارد دلار فروش جهانی ثبت کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات