زمان پخش فصل سوم The Last of Us اعلام شد

پنج‌شنبه 26 تیر 1404 - 09:13
مطالعه 2 دقیقه
ابی در فصل دوم سریال The Last of Us
فصل سوم سریال The Last of Us فاصله زیادی تا پخش دارد.
تبلیغات

شبکه اچ‌بی‌اُ از مدت‌ها پیش خبر تمدید سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) برای فصل سوم را اعلام کرد، اما همچنان درباره زمان دقیق پخش فصل بعدی سکوت اختیار کرده است. کیسی بلویز، مدیرعامل و رئیس محتوای شبکه‌های اچ‌بی‌اُ و مکس، در تازه‌ترین مصاحبه با نشریه‌ی ورایتی اعلام کرد که فصل سوم سریال لست آو آس برای نمایش در سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده است.

بااین‌حال کیسی بلویز جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق پخش فصل سوم سریال The Last of Us را ارائه نکرد: «سریال لست آو آس قطعا برای پخش در سال ۲۰۲۷ میلادی برنامه‌ریزی شده است. کریگ [مازن] هنوز مشغول تصمیم‌گیری است که ادامه داستان به دو فصل جداگانه تقسیم شود یا یک فصل طولانی باشد. این موضوع هنوز نهایی نشده است و من کاملا به کریگ مازن اعتماد دارم.»

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، کیسی بلویز در پاسخ به سؤالی درباره کناره‌گیری نیل دراکمن از سمت شورانر برای تمرکز روی بازی Intergalactic: The Heretic Prophet استودیو Naughty Dog گفت که این کارگردان تیم را با یک «نقشه راه خوب» برای ادامه سریال ترک کرده است.

کیسی بلویز در این‌باره گفت: «حضور نیل دراکمن در مراحل ابتدایی کار فوق‌العاده بود. دلیل اصلی اشتیاقم برای تولید The Last of Us این بود که پس از سریال چرنوبیل به کریگ مازن گفتم که بعد از این می‌خواهی چه کاری انجام دهی؟ و لست آو آس همان چیزی بود که کریگ می‌خواست. شور و هیجان کریگ برای این نمایش برای من اهمیت زیادی داشت و همکاری با نیل هم فوق‌العاده بود.»

کیسی بلویز ادامه داد: «بسیاری از افراد نمی‌دانند که نیل دراکمن هم‌زمان یک شغل تمام‌وقت در زمینه ساخت بازی و مدیریت استودیو ناتی داگ دارد. این مسئولیت بزرگی است و من درک می‌کنم که چرا باید روی آن تمرکز کند. اما اطمینان دارم که نقشه راه خوبی به ما داده است. ضمن اینکه کریگ هم در کارش حرفه‌ای است و فکر می‌کنم شرایط سریال در ادامه عالی خواهد بود. اصلا نگران نیستم.»

با اینکه فصل اول سریال The Last of Us با استقبال گسترده و تحسین‌های فراوان مواجه شد، فصل دوم نتوانست همانند نخستین فصل موفق ظاهر شود. قسمت پایانی فصل دوم حدود ۳.۷ میلیون بیننده در تمام پلتفرم‌ها داشت؛ درحالی‌که قسمت پایانی فصل اول ۸.۲ میلیون بیننده جذب کرد. تعداد مخاطبان فصل اول در هفته منتهی‌به پخش فصل دوم حدود ۱۵۰ درصد رشد کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات