// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱

کمپانی فاکس فیلم‌های قبلی مجموعه‌ Fantastic 4 را از بازار دیجیتالی جمع می‌کند

به نظر می‌رسد که کمپانی قرن بیستم فاکس به شدت خواهان این است که تماشاگران آن چند نسخه‌ای که در زمانی نه چندان دور از روی مجموعه‌ی Fantastic 4 ساخته شد را فراموش کنند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

با توجه به اخبار منتشر شده از وبسایت THR در حالی که هنوز دو ماه تا اکران فیلم حدید باقی مانده، این کمپانی نسخه دیجیتالی چند فیلم گذشته خود که از روی کمیک‌های کمپانی مارول ساخته شده است را از روی پلتفرم‌های دیجیتالی مانند آی‌تیونز و آمازون برداشته است.

یکی از منابع داخلی همچنین ادعا می‌کند که فاکس فیلم‌های مذکور را به این دلیل پنهان کرده که دیدگاه و دانسته‌های تماشاگران از نسخه‌ی جدید که در حقیقت یک بازسازی دوباره است دچار مشکل نشود چرا که این نسخه قصد دارد روش و نحوه‌ی نمایش جدیدی را نسبت به فیلم‌های قبلی نشان دهد. منبع مورد نظر همچین می‌گوید که فیلم‌های قبلی ممکن است بر روی بازاریابی فیلم جدید تاثیرات منفی بگذارد و اینکه البته امکان دارد پس از اکران نسخه‌ی بازسازی شده در اواسط تابستان ، نسخه‌های قبلی بار دیگر نیز قابل دسترس شوند.

با اینکه اولین نسخه‌ی این مجموعه در سال ۲۰۰۵ و سپس دنباله‌ی آن در سال ۲۰۰۷ با نام Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer قادر نبود آنچنان نظر تماشاگران و منتقدین را به خود جلب کند اما کمپانی فاکس روی هم رفته از آن دو فیلم توانست مبلغ ۶۱۹.۶ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

البته باید اشاره کرد که هر دو نسخه‌ی اخیر این مجموعه هم اکنون در پلتفرم نتفلیکس بر روی دی‌وی‌دی قابل کرایه و در وبسایت آمازون بر روی دی‌وی‌دی و بلوری قابل خرید هستند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده