نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر قسمت آخر فیلم The Hunger Games

بعد از تیزر کوتاهی چند ماه پیش منتشر شد، حال کمپانی فیلمسازی لاینزگیت اولین تریلر کامل بخش دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

«بازی‌های عطش: مرغ مقلد - قسمت دوم» بخش پایانی داستان بعد از آخرالزمانی کَتنیس (با بازی جنیفر لارنس) را روایت می‌کند، جایی که او و تیم‌ وفادارش که ضد سیاسیت‌های حاکم بر جامعه هستند و به جنگ با رئیس‌جمهور اسنو می‌روند.

همراه با گروه پشتیبانی که شامل جنگجویانی مانند گِیل (لیام هِمسوورسپیتا (جاش هاچرسن) و فینیک (سم کلافلین) می‌شود، «دختر آتشین» قصد دارد رهبر ظالمِ کَپیتول را یک بار برای همیشه به زیر بکشد. قسمت قبلی مرغ مقلد مقدمات این جنگ را فراهم کرد و در این قسمت چیزی جز مبارزه و زد و خورد نخواهیم دید.

انتقادهایی بر قسمت قبلی وارد شد که عموماً به کمبود شور و هیجان در فیلم اشاره می‌کردند اما ظاهراً در قسمت سراسر از صحنه‌های اکشن خواهد بود: شهرهایی که سقوط می‌کنند، موج‌های عظیمی از ماده‌ای سیاه و البته تهدیدهای ترسناک اسنو.

اگر سریال «بازی تاج و تخت» را دنبال کرده باشید، در این قسمت از فیلم چهره‌های آشنایی بیشتری را خواهید دید. قسمت دوم مرغ مقلد توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شده است و در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده