نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

بازیگر برنده ی اسکار در نقش اول دنباله فرعی فیلم سینمایی هری پاتر

اِدی رِدمِین در فیلم جدید هری پاتر به نام موجودات شگفتانگیز و زیستگاه آنها در نقش اصلی فیلم ظاهر خواهد شد. ردمین در این فیلم که در سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد، نقش یک محقق موجودات جادویی را بازی خواهد کرد. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی فیلم سازی برادران وارنر این هفته اعلام کرد که اِدی رِدمِین بازیگر برنده ی اسکار به بازیگران قسمت جدید فیلم  فرعی هری پاتر اضافه شده است. رِدمِین که جایزه ی اسکار بهترین بازیگر را به خاطر بازی در نقش استفِن هاوکینگ در فیلم تئوری همه چیز دریافت کرده بود، نقش نیوت اِسکمندر را در فیلم جدید هری پاتر به نام موجودات شگفتانگیز و زیستگاه آنها بازی خواهد کرد.

اِسکمندر شخصیتی است که توسط جیکیرولینگ خالق هری پاتر خلق شده است. وی که محقق موجودات جادویی است، به دور دنیا سفر می کند و مشاهدات و یافته های خود را در قالب کتاب درسی هاگوارد به نام موجودات شگفتانگیز و زیستگاه آنها می نویسد. ماجراجویی های او که اساس داستان فیلم جدید هری پاتر را شکل می دهد، ۷۰ سال پیش از ماجرا های فیلم های قبلی هری پاتر رخ می دهد.

گِرگ سیلورمن، رئیس بخش توسعه ی خلاقانه ی کمپانی برادران وارنر، در این مورد می گوید:

اِدی ردمِین یکی از بازیگر های فوق العاده با استعداد و تحسین شده ی امروزی است. ما از اینکه او را به دنیا ی جادویی جیکیرولینگ دعوت کرده ایم هیجان زده ایم و مطمئنیم که او در نقش نیوت اِسکمندر، نقش اصلی موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آنها، بازی فوق العاده ای را ارائه خواهد داد.

رولینگ فیلمنامه نویسی این اثر را براساس کتاب خود که نام فیلم از آن گرفته شده است، آغاز کرده است. دیوید یِیتس نیز کارگردان این فیلم خواهد بود. او که آخرین فیلم هری پاتر را کارگردانی کرده بود در مورد رِدمِین  گوید:

اِدی بازیگری نترس، پر از نوآوری، خلاقیت و انسانیت است.

فیلم موجودات شگفتانگیز و زیستگاه آنها که در شهریور ۹۲ خبر ساخت آن منتشر شده بود، در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۵ اکران خواهد شد. در همان زمانِ اعلام خبر ساخت این فیلم، خبر ساخت بازی های اقتباسی از آن هم اعلام شد که البته تا کنون بازی ای با نام این فیلم یا بر اساس آن معرفی نشده است.

بازی هایی که قبلا بر اساس این مجموعه فیلم ساخته شده اند همگی توسط الکترونیک آرتز ساخته و منتشر شده اند. آخرین بازی هری پاتر در سال ۲۰۱۲ برای کنسول ایکس‌باکس 360 و بر اساس کنترلر حرکتی کینکت عرضه شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده