نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

شروع ساخت قسمت جدید فیلم تبدیل شوندگان با نام احتمالی Transformers One

کمپانی پارامونت با ستاره باران تیم نویسندگی قسمت جدید فیلم تبدیل شوندگان، فرآیند ساخت این فیلم را کلید زده است. در ادامه با جزئیات این خبر و نام احتمالی قسمت جدید این فیلم با زومجی همراه باشید.

اندرو بارِر و گبریل فراری، نویسندگان فیلم مرد مورچه ای به اتاق نویسندگان فیلم تبدیل شوندگان در کمپانی پارامونت پیوستند.

سایت Deadline در گزارشی عنوان کرد که بارِر و فراری که نگارش و بازنویسی فیلمنامه ی مرد مورچه ای ساخت کمپانی مارول را بر عهده داشتند، اخرین کسانی هستند که به تیم نویسندگان قسمت جدید فیلم تبدیل شوندگان پیوستند. از دیگر اعضای تیم نویسندگی این فیلم می توان به رابرت کِرکٌمن خالق مردگان متحرک، آرت مارکوم و مت هولووِی نویسندگان مرد آهنی، زَک پِن نویسنده ی Pacific Rim 2، و جف پینکنر نویسنده ی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 و سریال لاست اشاره کرد. رهبری این تیم را آکیوا گلدزمن که در کارنامه ی خود فیلم های ذهن زیبا، رمز داوینچی و فرشتگان و شیاطین را دارد به عهده گرفته است.

بر طبق این گزارش، عنوان این فیلم احتمالا Transformers One خواهد بود که کما بیش داستانی از ریشه های دنیای سایبرترون را روایت خواهد کرد. این احتمال هم می رود که شاید این فیلم یک انیمیشن باشد، نه یک فیلم واقعی، که البته باید این احتمال را رد کرد چون قطعا از بارر و فراری تنها نویسندگی و یک فیلم واقعی انتظار می رود، نه یک انیمیشن.

کمپانی پارامونت و مایکل بِی، گارگردان صاحب نام این فیلم، توافق کرده اند تا این فیلم پس از اتمام فیلم دیگر بِی به نام سیزده ساعت (13 Hours) جلوی دوربین ها برود. پس از عرضه ی نزدیک به هم فیلم های مارول و جنگ ستارگان، پارامونت نیز سعی دارد تا قسمت های مختلف تبدیل شوندگان را با فاصله ی زمانی نزدیک به هم بسازد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده