جوابیه فیلیمیوم به بیانیه فیلیمو پیرامون این برند

شنبه 26 خرداد 1403 - 16:04
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی فیلیمیوم
پس از انتشار بیانیه‌ای از فیلیمو در ارتباط با پلتفرم جدید فیلیمیوم، حال فیلیمیوم هم جوابیه‌ای منتشر کرده است.
تبلیغات

پیرامون بیانیه فیلیمو به مورخه ۲۳ خرداد که در زومجی با عنوان «اطلاعیه مهم فیلیمو در مورد «فیلیمیوم» خطاب به مردم: فریب‌ نخورید!» منتشر شد. مجموعه جدید و مستقل فیلیمیوم بیانیه زیر را منتشر کرده است. با توجه به مجوز رسمی فیلیمیوم زومجی ملزم به انتشار این بیانیه در سایت است.

بیانیه فیلیمیوم در مورد فیلیمو

با توجه به رویکرد فراقانونی فیلیمو در ایجاد فضای رسانه‌ای کذب علیه برند فیلیمیوم، این برند حق پاسخگویی را برای خود در فضای ایجاد شده توسط فیلیمو محفوظ می‌داند.

نکات زیر درباره حوزه فعالیت و عملکرد فیلیمیوم شایان ذکر است:

  • فیلیمیوم یک رسانه مستقل بوده و محتوا، قیمت گذاری و تبلیغات کاملا منحصر به فرد خود را دارد و هیچ شباهتی به پلتفرم‌های دیگر موجود در بازار ندارد.
  • فیلیمیوم از روز اول فعالیت، با اخذ کلیه مجوزهای لازم اقدام به ارائه سرویس نموده است.
  • برند فیلیمیوم از ترکیب فیلم و پریمیوم به معنای محتوای با کیفیت و غنی ایجاد شده و از نظر نامگذاری ارتباطی به سایر پلتفرم‌ها ندارد.
  • با توجه به قیمتهای بالای سایر پلتفرم‌ها، فیلیمیوم اقدام به ارائه بسته‌های اقتصادی و تخفیفهای ویژه کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
  • تمرکز فیلیمیوم بر ارائه محتوای با کیفیت بر اساس نیاز مشتریان در بازار رقابتی ایران است.
  • فرآیند خرید اشتراک در فیلیمیوم شفاف بوده و از لحظه نخست بر مزیت رقابتی خود که ارائه بسته محتوایی ارزان قیمت است تکیه نموده است. همچنین فیلیمیوم از هرگونه شفاف‌سازی برای مشتریان استقبال نموده و انتخاب مشتریان بر اساس آگاهی کامل را ملاک عمل قرار میدهد. کارشناسان پیشتیبانی فیلیمیوم همواره در حال پاسخگویی به ابهامات و اطمینان از سرویس‌دهی کامل سامانه می‌باشند.
  • در نهایت پیشنهاد می‌گردد که فیلیمو به جای تخریب اینچنینی رقبا، بر روی سرویس، محتوا و تبلیغات خود تمرکز نماید.
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات