نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

ال فانینگ در فیلم Badlands به شکار غارتگر می‌رود

رسانه هالیوود ریپورتر از مذاکره ال فانینگ، بازیگر سریال The Great برای ایفای نقش اصلی فیلم Badlands خبر داد.

مدتی قبل رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد که شرکت 20th Century برای تولید فیلم Predator (غارتگر) جدیدی با نام Badlands (بدبوم) برنامه دارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ال فانینگ، بازیگر سریال The Great (کبیر) مشغول مذاکره برای ایفای نقش اصلی این فیلم است. دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Prey (شکار) سکان هدایت این فیلم را در دست دارد که برای شروع تولید در ماه جولای ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

جزئیات زیادی از داستان Badlands در دست نیست، اما ظاهرا وقایع این فیلم اکشن علمی-تخیلی «در زمانی نامعلوم از آینده» رخ می‌دهند و مانند فیلم شکار روی یک قهرمان زن تمرکز خواهد داشت. گویا فیلم‌نامه این فیلم درست مثل Prey توسط دن تراختنبرگ و پاتریک آیسون نوشته شده است، اما دنباله فیلم شکار به‌حساب نمی‌آید. هنوز معلوم نیست که آیا فیلم بدلندز برای اکران در سینما در نظر گرفته شده است یا در بستر سرویس‌های استریم پخش می‌شود.

فیلم Prey در سال ۲۰۲۲ از شبکه هولو تقدیم طرفدارها شد و یک پیش‌درآمد برای مجموعه Predator بود که داستان اولین سفر غارتگر به سیاره زمین را روایت می‌کرد. در این قسمت امبر میدتاندر، بازیگر سریال Legion (لژیون) در نقش زنی از قبیله کمانچی ظاهر شد که برخلاف هنجارها و سنت‌ها عمل کرد تا به یک جنگجو تبدیل شود. میزان موفقیت این فیلم به‌خاطر پخش در یک سرویس استریم مشخص نیست، اما با تحسین منتقدها و تماشاگرها مواجه شد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده