// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۳

ویدیو جدید Inside Out 2 پشت صحنه ساخت انیمیشن را نشان می‌دهد

استودیو پیکسار ویدیویی از پشت‌صحنه صداپیشگی انیمیشن Inside Out 2 را منتشر کرد.

۹ سال پس از اکران انیمیشن Inside Out اکنون در آستانه‌ی انتشار قسمت دوم آن قرار داریم و دوباره به تماشای چالش‌های رایلی و مقر فرماندهی احساسات در ذهن او خواهیم نشست. اکنون استودیو پیکسار ویدیویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که مراحل صداپیشگی Inside Out 2 را نشان می‌دهد و البته می‌توان تصاویر جدیدی از این انیمیشن را هم در میان آن دید. در این ویدیو می‌توان مراحل ضبط صدای امی پولر، ایو ادبیری، مایا هاک، پال والتر هاوزر و دیگر صداپیشگان را مشاهده کرد:

دانلود از آپارات

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش انزجار، مایا هاک در نقش اضطراب، ایو ادبیری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکویب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از صداپیشه‌های Inside Out 2 به‌شمار می‌آیند.

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out برعهده داشت. انیمیشن Inside Out به کارگردانی پیت داکتر در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت. این انیمیشن ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند.

انیمیشن‌های آینده پیکسار هم مدتی است که معرفی شده‌اند و بر همین اساس انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۵) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۶) اکران خواهند شد.


منبع Pixar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده