نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷

سریال ویژن توسط مارول ساخته می‌شود

مارول استودیو با استخدام یک سازنده ساخت سریالی براساس ویژن با بازی پل بتانی را از سر گرفته و زمان حدودی پخش آن مشخص شده است.

شخصیت ویژن در فیلم Avengers: Infinity War توسط تانوس کشته شد، اما در سریال WandaVision شاهد بازگشت او به شکل خیالی بودیم و سپس نسخه سفید آن در پایان سریال معرفی شد. در ادامه شاهد غیبت این شخصیت بودیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویژن به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت. هالیوودریپورتر گزارش داد که مارول استودیو ساخت سریالی براساس شخصیت ویژن را از سر گرفته است و پل بتانی برای بازی در نقش ویژن در این سریال بدون نام باز خواهد گشت.

پیش از این ساخت سریال Vision Quest در آبان ۱۴۰۱ فاش شده بود، اما به‌نظر می‌رسد که پروژه جدید قرار است متفاوت‌ باشد. مارول استودیو همچنین تری ماتالاس، سازنده سریال Tweleve Monkeys و نویسنده فصل دوم و شورانر فصل سوم سریال Star Trek: Picard را به‌عنوان شورانر برای سریال ویژن استخدام کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که این سریال همچنان نام Vision Quest را حفظ خواهد کرد یا شاهد نام جدیدی خواهیم بود.

مبارزه واندا با ویژن در قسمت پنجم سریال WandaVision

همچنین اتاق نویسندگان این سریال کار خودش را از این هفته آغاز کرده است، اما هنوز حضور هیچ نویسنده دیگری در سریال ویژن تایید نشده است. همچنین سریال Vision قرار است در سال ۲۰۲۶ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما طرفداران MCU می‌توانند منتظر شروع پخش سریال Agatha All Along باشند که پخش این سریال با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

همچنین مارول استودیو تایید کرد که پخش سریال Daredevil: Born Again از ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ یا فروردین ۱۴۰۴) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و سریال Ironheart نیز قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۵ پخش شود. انتظار می‌رود باتوجه‌به برنامه فعلی مارول، سریال Wonder Man نیز در سال ۲۰۲۶ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده