نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱

تاریخ اکران فیلم سوپرگرل مشخص شد

برادران وارنر به‌صورت رسمی اعلام کرد که فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در چه زمانی روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

سوپرگرل یکی از شخصیت‌هایی است که قرار است در دنیای جدید دی‌سی صاحب یک فیلم مستقل شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم مشخص شده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۶ (۵ تیر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. گفته می‌شود که شروع مراحل فیلم‌برداری فیلم Supergirl برای سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است که تا آن زمان فیلم‌برداری فیلم Superman به کارگردانی جیمز گان به پایان خواهد رسید.

فیلم Superman قرار است شروع کننده فیلم‌های Gods and Monsters باشد که فیلم سوپرمن قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. میلی آلکاک با سابقه بازی در سریال خاندان اژدها قرار است نقش کارا زور-ال جوان ملقب به سوپرگرل را در فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow بازی کند و آنا نوگیرا که بیشتر به‌عنوان بازیگر سریال The Vampire Diaries، سریال The Blacklist و سریال Hightown شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرگرل را بر عهده دارد.

میلی آلکاک در نقش سوپرگرل

همچنین کریگ گیلسپی، کارگردان آثاری چون فیلم I, Tonya، فیلم Cruella، فیلم The Finest Hours، فیلم Million Dollar Arm، سه قسمت از سریال Pam & Tommy و فیلم Dumb Money وظیفه کارگردانی فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow را بر عهده گرفته است. اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم داستان کارا زور-ال جوان ملقب به سوپرگرل را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام است و فیلم Supergirl براساس مینی‌کمیکی به همین نام اثر تام کینگ ساخته می‌شود.

همچنین با اعلام برادران وارنر، فیلم Mortal Kombat 2 در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۵ (۲ آبان ۱۴۰۴) اکران خواهد شد و همچنین فیلم Companion به کارگردانی درو هنکاک برای اکران در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۱ دی ۱۴۰۳)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Weapons به کارگردانی زک کرگر، کارگردان فیلم Barbarian و با بازی جاش برولین و جولیا گارنر قرار است در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۶ (۲۶ دی ۱۴۰۴)‌ اکران شود. علاوه‌براین، برنامه وارنر اعلام کرد که انیمیشن Margie Claus به صداپیشگی ملیسا مک‌کارتی در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۷ (۱۴ آبان ۱۴۰۶) اکران خواهد شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده