نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲

اولین تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها | اعلام تاریخ شروع پخش

آمازون با انتشار اولین تریلر از تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها پخش شده است. آمازون امروز رسما اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power از تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. همچنین اولین تریلر فصل دوم سریال The Rings of Power منتشر شده است که در آن شاهد ادامه ماجراجویی گالادریل و الروند تا حضور پر رنگ سائورن هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین اولین پوستر فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده است که تمرکز آن روی سائورون است و در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها قرار است شاهد حضور شخصیت جدیدی به‌نام Círdan باشیم که از آن به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و داناترین الف‌ها یاد شده، اما بازیگر این شخصیت هنوز معرفی نشده است.  فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شود و اتفاقات این سریال در دوره دوم جریان دارد. مانند فصل اول، پاتریک مک‌کی و جی‌دی پین وظیفه ساخت فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارند.

هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته شود. مورفید کلارک، چارلی ویکرز، رابرت آرامایو، سم هزلدین، گابریل آکوودیکه، یاسن آتور، بن دنیلز، آملیا کنورثی، نیا تول، نیکلاس وودسن، الیور آلوین ویلسون، استوارت باومن، گاوی سینگ چرا، ویلیام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو، کالوم لینچ، کیران هایندز، روری کینیار و تانیا مودی از جمله بازیگران فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power هستند که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده