نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶

ویدیو جدید Boy Kills World اکشن خشن و جذاب فیلم را نشان می‌دهد

لاینزگیت ویدیو جدیدی از فیلم Boy Kills World با بازی بیل اسکاشگورد را منتشر کرده است که در آن شاهد مبارزه و صحنه اکشن با تفنگ هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از یکی از موردانتظارترین فیلم‌های اکشن سال منتشر شده است. لاینزگیت ویدیو جدیدی از فیلم Boy Kills World را منتشر کرده است که در طول این صحنه شاهد مبارزه شخصیت بوی با بازی بیل اسکاشگورد با تفنگ هستیم که دشمنان خود را قلع و قمع می‌کند و صحنه اکشن خشن و پر هیجانی را شاهد هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Boy Kills World یک پسر ناشنوا به‌نام بوی (Boy) را دنبال می‌کند و زمانی‌که خانواده او به قتل می‌رسد، بوی به جنگل می‌گریزد و در آن‌جا توسط یک مربی مرموز آموزش می‌بیند. بیل اسکاشگورد، اچ. جان بنجامین، جسیکا راث، یایان روهیان، عیسی مصطفی، اندرو کوجی، فامکه یانسن، برت گلمن، شارلتو کوپلی، کوین کوپلند و میشل داکری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم پسر جهان را می‌کشد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Boy Kills World برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است که جمعه این هفته می‌شود و این فیلم اکشن توانسته است نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند. موریتز مور در اولین تجربه کارگردانی خود وظیفه کارگردانی فیلم Boy Kills World را براساس فیلمنامه‌ای از آرند رمرز و تایلر برتون بر عهده داشته است. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم اکشن حضور داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده