نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴

اولین تصاویر سریال جنایی و مرموز جدید نتفلیکس و بازیگر ونزدی

نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال A Good Girl's Guide to Murder با بازی اما مایرز را منتشر کرده است که در آن نگاهی به این سریال داریم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر سریال جنایی و مرموز جدید نتفلیکس منتشر شده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که حقوق پخش سریال A Good Girl's Guide to Murder را پس از توافق با شبکه بی‌بی‌سی در آمریکا به‌دست آورده است و به همین منظور دو تصویر رسمی از این سریال جنایی و مرموز به اشتراک گذاشته است. تمرکز هر دو تصویر روی شخصیت پیپ فیتز-آموبی با بازی اما مایرز است که در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

اما مایرز در مدرسه سریال A Good Girl's Guide to Murder

اما مایرز و دوستش در دشت در سریال A Good Girl's Guide to Murder

اما مایرز پیش از این با نتفلیکس در سریال Wednesday و فیلم Family Switch همکاری کرده بود و این سومین همکاری مشترک آن‌ها است. مایرز برای نقش ایند سینکلر در فصل دوم سریال ونزدی نیز باز خواهد گشت. سریال راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب داستان پیپ فیتز-آموبی را دنبال می‌کند که میزان تحقیقاتی که برای قتل یک دختر مدرسه‌ای شده است، رضایت ندارد و تصمیم می‌گیرد تا شخصا در مورد این قتل تحقیق کند.

اما مایرز، زین ایکبال، ایندیا لیلی دیویس، راهول پاتنی، آشا بنکس، یالی تپل مارگالیث، جود مورگان-کولی، رایکو گواهارا، جرجیا آرون، جسیکا وبر، هنری آشتون، کارلا وودکاک، متیو بینتون و آنا مکسول مارتین از جمله بازیگرانی هستند که در سریال A Good Girl's Guide to Murder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب اقتباسی از رمانی به همین نام اثر هالی جکسون است که پاپی کوگان، زیا احمد، آجوکه ایبرونکه و روبی توماس وظیفه نوشتن فیلمنامه و دالی ولز وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف آن را بر عهده داشته‌اند.

سریال A Good Girl's Guide to Murder قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس و BBC پخش شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده