نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴

والت دیزنی در حال ساخت یک فیلم فضایی جدید است

والت دیزنی در حال همکاری با سازندگان سریال Cowboy Bebop برای ساخت فیلمی براساس پارک تفریحی Space Mountain است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از پارک‌های تفریحی دیزنی به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌شود. والت دیزنی به‌تازگی آندره نمک و جاش اپلبام، شورانرهای سریال Cowboy Bebop و سریال Citadel را برای نوشتن فیلمنامه فیلمی لایو اکشن براساس پارک تفریحی Space Mountain که از جمله پارک‌های تفریحی دیزنی‌لند است، استخدام کرده است. جاناتان آیریش، تهیه‌کننده سریال Avatar: The Last Airbender ازطریق بنر Rideback به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم کوهستان فضایی حضور دارد.

آندره نمک و جاش اپلبام

جوبی هارولد، سازنده سریال Obi-Wan Kenobi نویسنده فیلم King Arthur: Legend of the Sword دیگر تهیه‌کننده فیلم است که نویسنده اول فیلم Space Mountain نیز بوده است. کوهستان فضایی یک ترن هوایی سرپوشیده با مضامین فضایی است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۵ در Walt Disney World Resort در کالیفرنیا معرفی شد و سپس در سال ۱۹۷۷ در دیزنی‌لند کالیفرنیا نصب شد.

این ترن هوایی سپس با بازگشایی دیگر وسایل ثابت به‌عنوان بخشی از Tomorrowland شد و در پنج پارک از ۶ پارک تفریحی دیزنی این ترن هوایی نصب شده است. دیزنی در طول سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی روی ساخت فیلم براساس پارک‌های تفریحی خود کرده است که بدون شک مشهورترین آن فیلم Pirates of the Caribbean است. در حال حاضر اطلاعاتی از فیلم Space Mountain in در دسترس نیست و اپلبام و نمک هم‌اکنون در حال شکل دادن به داستان و کلیت فیلم هستند.

پارک تفریحی Space Mountain

آندره نمک و جاش اپلبام سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows و انیمیشن Wonder Park را نیز دارند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده