نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳

تاریخ اکران فیلم جدید و فضایی رایان گاسلینگ اعلام شد

آمازون و MGM تاریخ اکران فیلم Project Hail Mary با بازی رایان گاسلینگ و به کارگردانی فیل لرد و کریس میلر را اعلام کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران یکی از فیلم‌های علمی تخیلی و فضایی موردانتظار اعلام شده است. ددلاین گزارش داد که فیلم Project Hail Mary توسط آمازون و MGM برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۶ (۲۹ اسفند ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی کرده است. کریستوفر میلر و فیل لرد، کارگردان‌های انیمیشن The Lego Movie، فیلم 21Jump Street، فیلم 22Jump Street و انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs وظیفه کارگردانی فیلم پروژه هیل مری را بر عهده دارند.

رایان گاسلینگ، بازیگر آثاری چون فیلم La La Land، فیلم Blade Runner 2049 و فیلم First Man نقش اصلی فیلم Project Hail Mary را بر عهده دارد و درو گادرد، نویسنده نامزد جایزه اسکار برای فیلم The Martian و آثار دیگری چون فیلم Cloverfield و فیلم World War Z وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده خواهد داشت. گادرد اخیرا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید ماتریکس را بر عهده گرفته است.

فیل لرد و کریس میلر

فیلم Project Hail Mary قرار است براساس رمانی به همین نام اثر اندی ویر تولید و منتشر شود که تمرکز فیلم پروژه هیل مری قرار است روی مأموریت انفرادی یک فضانورد در یک فضاپیما باشد که سعی دارد تا زمین را نجات دهد. گاسلینگ نقش رایلند گریس را بر عهده دارد که معلم مدرسه‌ای است که حالا فضانورد شده است و به‌تنهایی در ایستگاه فضایی بیدار می‌شود و هیچ خاطره‌ای از اینکه او چه کسی است یا مأموریت او چیست ندارد.

خاطرات او به شکل ناگهانی باز می‌گردند و او متوجه می‌مشود که به منظورمه Tau Ceti در فاصله ۱۲ سال نوری از زمین فرستاده شده است تا تاثیر یک رویداد فضایی را که قبلا زمین را وارد عصر یخبندان کرده بود، معکوس کند. همان‌طور که جزئیات مأموریت آشکار می‌شود، او باید از تمام آموزش‌های علمی و نبوع خود برای تحقق این مأموریت بهره ببرد، اما او ممکن است نیاز نباشد این کار را تنهایی انجام دهد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده