نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۴

فیلم Furiosa دارای یک صحنه اکشن بسیار طولانی است

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga دارای یک صحنه اکشن طولانی است که در طول ۷۵ روز فیلم‌برداری شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شده است. آنیا تیلور جوی، بازیگر نقش ایمپریتر فیوریوسا در مصاحبه با مجله توتال فیلم تایید کرد که فیلم Furiosa دارای یک صحنه اکشن طولانی و به مدت ۱۵ دقیقه است که این صحنه‌ها در طول بیش از ۷۵ روز فیلم‌برداری و تکمیل شده‌اند. تیلور جوی گفت که این صحنه در زمان تولید Stairway to Nowhere نام داشت و برای شخصیت فیوریوسا اهمیت زیادی دارد.

تیلور جوی گفت: «من و جرج صحبت‌های زیاد و مهمی در مورد طولانی بودن این صحنه صحبت کردیم. دلیل طولانی بودن این صحنه این است که در طول یک نبرد شاهد نمایش مهارت‌های زیادی هستیم و این مهم است که نشان دهیم فیوریوسا چقدر خلاق و زیرک اما همچنان با سخاوت است. این طولانی‌ترین سکانسی است که هر یک از ما تاکنون آن را فیلم‌برداری کرده‌ایم.»

کاور گرفتن آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوروسا در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، کوادن بیلز، لاکی هیوم، آلایلا براون، تام برک و دنیل وبر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرج میلر وظیفه کارگردانی فیلم و نوشتن قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده داشته که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرده است.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی جریان دارد و ماجراهای فیوریوسای جوان را دنبال می‌کند که از مکان سبز ربوده می‌شود و به‌دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری وارلرد دمنتوس می‌افتد. آن‌ها با عزیمت به دنیای ویستلند با قلعه‌ای رو‌به‌رو می‌شوند که توسط ایمورتان جو اداره می‌شود. درحالی‌که دو ستمگر برای تسلط می‌جنگند، فیوریوسا باید مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذارد تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده