نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

اولین بازیگران سریال The Office جدید مشخص شدند

شبکه NBC به‌تازگی دو بازیگر برای حضور در اسپین‌آف سریال The Office را استخدام کرده است تا این سریال کمدی یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شود.

اسپین‌آفی براساس سریال کمدی آفیس در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران این سریال سیتکام مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که دامنل گلیسون با سابقه بازی در سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان و فیلم Ex Machina به‌همراه سابرینا ایمپاچاتوره با سابقه بازی در سریال The White Lotus به جمع بازیگران اسپین‌آف سریال The Office اضافه شده‌اند. اتفاقات این سریال کمدی در دنیای سریال آفیس جریان خواهد داشت و اکنون اطلاعات بیشتری از نقش این دو بازیگر منتشر نشده است.

دامنل گلیسون و سابرینا ایمپاچاتور

ددلاین می‌گوید که گلیسون و ایمپاچاتوره تنها بخش اول بازیگران سری جدید سریال The Office هستند و به‌زودی بازیگران بیشتری انتخاب و استخدام خواهند شد. گرگ دنیلز که پیش از این نسخه آمریکایی سریال آفیس را ساخته بود، به‌همراه مایکل کومان وظیفه ساخت این سریال کمدی سیتکام جدید را بر عهده دارند. این سریال قرار نیست به‌عنوان ریبوت یا دنباله عمل کند و در عوض گفته شده است اتفاقات سریال در یک آفیس جدید با شخصیت‌های جدید جریان خواهد داشت که در همان دنیای اصلی سریال The Office جریان خواهد داشت.

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات سریال جدید آفیس در دسترس نیست، اما ددلاین در ژانویه اشاره کرده بود که ایده‌هایی وجود دارد که براساس آن سریال ممکن است داستان در مورد یک گروه مستندساز باشد که در حال فیلم‌برداری یک فیلم مستند هستند که این مستند درباره موضوعات متفاوتی است. سریال آفیس که یکی از محبوب‌ترین و تحسین شده‌ترین سریال‌های سیتکام کمدی تاریخ تلویزیون است، در می ۲۰۱۳ به کار خودش پایان داد و از آن زمان بارها اخبار ساخت احیا یا ریبوت آن منتشر شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده