نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

درجه سنی انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شد

انیمیشن Despicable Me 4 استودیو ایلومینیشن با همان درجه سنی قسمت‌های قبلی روی پرده سینما می‌رود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که درجه سنی انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) استودیو ایلومینیشن مشخص شده است. این انیمیشن به‌خاطر «زدوخورد و شوخی‌های تند» با درجه سنی PG روی پرده سینما خواهد رفت. این به‌هیچ‌عنوان برای طرفدارها تعجب‌آور نیست؛ زیرا قسمت‌های قبلی مجموعه نیز همین درجه سنی را دریافت کرده بودند. انیمیشن من نفرت‌انگیز ۴ برای اکران در تاریخ ۱۳ تیر (۳ جولای) در نظر گرفته شده است.

در خلاصه داستان انیمیشن Despicable Me 4 می‌خوانیم: «گرو، ابرشرور سابق و مأمور فعلی لیگ ضدشرور، پس از هفت سال برای یک خرابکاری هیجان‌انگیز با مینیون‌ها باز خواهد گشت. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را نشان می‌دهد که پذیرای عضو جدیدی در خانواده با نام گرو جونیور می‌شوند؛ کسی که قصد عذاب پدرش را دارد. گرو پس از مواجهه با دشمنان جدیدی با نام ماکسیم له مال و والنتینا مجبور می‌شود که به‌همراه خانواده فرار کند.»

کریس رناد و پاتریک دلاژ سکان هدایت Despicable Me 4 را در دست دارند و مایک وایت و کن داوریو فیلم‌نامه آن را قلم زدند. استیو کرل در نقش گرو، میرندا کازگرو در نقش مارگو، کریستن ویگ در نقش لوسی، دانا گایر در نقش ادیت، مدیسون پولان در نقش اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس و پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها از صداپیشه‌های قبلی انیمیشن هستند که به تازه‌واردهایی نظیر سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن می‌پیوندند.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده