نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

ویدیو فصل دوم خاندان اژدها؛ دفاع از وارث برحق تاج‌وتخت

ویدیو فصل دوم House of the Dragon بازیگرهای سریال را مشغول دفاع از تیم خود به‌عنوان وارث حقیقی تاج‌وتخت نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس ویدیو جدیدی از فصل دوم سریال House of the Dragon (خاندان اژدها)، اسپین-آف Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو نشان می‌دهد که بازیگرهای اصلی نمایش با بالا گرفتن رقابت بین تیم سیاه و تیم سبز از گروه خود به‌عنوان وارث برحق تخت آهنین دفاع می‌کنند. پخش فصل دوم خاندان اژدها از تاریخ ۲۷ خرداد (۱۶ ژوئن) شروع می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

سریال House of the Dragon که براساس رمان Fire and Blood (آتش و خون) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود، یک پیش‌درآمد برای سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) به‌حساب می‌آید که وقایع ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین را به نمایش در می‌آورد. نخستین فصل سریال خاندان اژدها که شامل ۱۰ قسمت بود، پس از پخش در ماه اوت ۲۰۲۲ با بازخوردهای خوبی از طرفدارها مواجه شد و توانست ۹ نامزدی در مراسم اِمی به‌دست آورد.

سریال فانتزی درام House Of The Dragon روی شروع و پایان خاندان تارگرین تمرکز دارد و وقایع آن حدود ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال Game Of Thrones رخ می‌دهد. این سریال داستان جنگ داخلی خاندان تارگرین را روایت می‌کند که با نام رقص اژدهایان شناخته می‌شود. نظر به اینکه فیلم‌نامه فصل دوم سریال خاندان اژدها پیش از آغاز اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا نوشته شده بود، مراحل تولید این فصل در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده