نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳

سریال ویچر برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد

شبکه نتفلیکس ضمن اعلام شروع تولید فصل چهارم سریال ویچر اعلام کرد که سریال The Witcher برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به پایان راه خود نزدیک شده است. شبکه نتفلیکس امروز اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال The Witcher رسما آغاز شده است، اما این تنها خبر در رابطه با این مجموعه نیست. نتفلیکس همچنین اعلام کرد که سریال ویچر برای فصل پنجم تمدید شده است که فصل پایانی این سریال خواهد بود و همچنین فصل چهارم و پنجم این سریال به شکل پشت سر هم تولید خواهند شد.

فصل چهارم سریال ویچر با یک تغییر بزرگ مواجه خواهد شد که در آن لیام همسورث قرار است نقش گرالت را بازی کند و او جایگزین هنری کویل، بازیگر نقش گرالت در سه فصل اول این سریال شده است. لورن اشمیت هیسریش، سازنده سریال The Witcher در بیانیه منتشر شده گفت: «از اینکه می‌توانیم کتاب‌های آندری ساپکوفسکی را با یک پایان حماسی و رضایت‌بخش به پایان برسانیم، هیجان‌زده هستیم و منتظر باشید و ببینید که داستان سریال چگونه به پایان می‌رسد.»

آمادگی گرالت، ینیفر و سیری برای مواحهه با تهدیدها در فصل سوم سریال The Witcher

علاوه‌بر لیام همسورث که نقش گرالت از رویا را بر عهده دارد، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر و جوئی بیتی در نقش یسکیر برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل چهارم سریال The Witcher باز خواهند گشت. همچنین همچنین لارنس فیشبرن، دنی وودبرن، شارلتو کوپلی و جیمز پیورفوی از جمله بازیگران جدید فصل چهارم سریال ویچر هستند. فصل چهارم و پنجم سریال The Witcher براساس سه رمان Baptism of Fire، رمان The Tower of the Swallow و رمان Lady of the Lake که سه رمان پایانی آندری ساپکوفسکی هستند، ساخته خواهند شد.

بااین‌حال تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Witcher هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود فصل چهارم سریال ویچر در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده