نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶

مارتین اسکورسیزی فیلم فرانک سیناترا با بازی لئوناردو دیکاپریو را خواهد ساخت

مارتین اسکورسیزی به‌دنبال ساخت فیلم زندگینامه فرانک سیناترا با بازی لئوناردو دیکاپریو و جنیفر لارنس است، اما ساخت آن قطعی نیست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم زندگینامه فرانک سیناترا احتمالا ساخته خواهد شد. ورایتی گزارش داد که مارتین اسکورسیزی به‌دنبال ساخت فیلم زندگینامه فرانک سیناترا است و لئوناردو دیکاپریو و جنیفر لارنس قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد که دیکاپریو برای نقش فرانک سیناترا و لارنس برای نقش آوا گاردنر، همسر دوم فرانک سیناترا در نظر گرفته شده است. در حال حاضر استودیویی حق تولید و پخش فیلم را در اختیار ندارد، اما گفته می‌شود سونی پیکچرز اکنون پیشتاز این رقابت است.

چهره عصبانی لئوناردو دیکاپریو در فیلم Killers of the Flower Moon

ورایتی می‌گوید که ساخت فیلم هنوز قطعی نیست و با مشکلاتی مواجه است که مهم‌ترین آن تینا سیناترا، دختر این خواننده و هنرمند محبوب و فقید آمریکایی است که کنترل اموال پدرش را در اختیار دارد و هنوز قرارداد ساخت این پروژه را امضا نکرده است. دیکاپریو و اسکورسیزی پیش از این در فیلم Gangs of New York، فیلم The Aviator، فیلم The Departed، فیلم Shutter Island، فیلم The Wolf of Wall Street، فیلم Killers of the Flower Moon و فیلم کوتاه The Audition با یکدیگر همکاری کرده بودند.

جنیفر لارنس در پوستر فیلم Joy

در هر حال در صورت این اتفاق، لارنس برای اولین‌بار خواهد بود که با اسکورسیزی همکاری خواهد کرد. همچنین دیکاپریو و لارنس پیش از این در فیلم Don’t Look Up هم‌بازی بودند. اسکورسیزی هم‌اکنون در حال ساخت چندین پروژه از جمله فیلمی براساس عیسی مسیح است که انتظار می‌رود در سال جاری جلوی دوربین برود. اسکورسیزی همچنین قرار است فیلم The Wager با بازی لئوناردو دیکاپریو را کارگردانی کند. همچنین دیکاپریو هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم جدید پل توماس اندرسون حضور دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده