نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۳

سه بازیگر جدید به فیلم Now You See Me 3 اضافه شدند

لاینزگیت به‌تازگی سه بازیگر جدید برای حضور در فیلم Now You See Me 3 استخدام کرده است تا فیلم یک‌ گام دیگر به تولید نزدیک‌تر شود.

اردیبهشت ۹۹ بود که مشخص شد لاینزگیت در حال ساخت فیلم Now You See Me 3 است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به قسمت سوم فیلم Now You See Me اضافه شده‌اند. در ابتدا مشخص شد که لاینزگیت آریانا گرینبلات با سابقه بازی در فیلم باربی، فیلم Love and Monsters و فیلم Borderlands را برای حضور در فیلم اکنون مرا می‌بینی 3 استخدام کرده است، اما او تنها بازیگر جدید این فیلم موردانتظار نیست.

آریانا گرینبلات در فیلم Borderlands

چرا که لاینزگیت به‌تازگی با جاستین اسمیت با سابقه بازی در فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves و دومینیک سسا با سابقه بازی در فیلم The Holdovers برای حضور در فیلم Now You See Me 3 قرارداد همکاری امضا کرده است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست. این سه بازیگر درواقع قرار است به جسی آیزنبرگ، مارک رافلو، وودی هارلسون، ایسلا فیشر، دیو فرانکو و مورگان فریمن در این قسمت اضافه شوند که انتظار می‌رود باری دیگر برای نقش‌های خود در قسمت سوم فیلم Now You See Me بازگردند.

جاستین اسمیت و دومینیک سسا

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland،‌ فیلم Zombieland: Double Tap،  فیلم Venom، فیلم Thirty Minutes or Less، فیلم Gangster Squad و فیلم Uncharted وظیفه کارگردانی فیلم Now You See Me 3 را بر عهده خواهد داشت. اریک وارن سینگر، سث گراهام اسمیت و مایکل لسلی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اکنون مرا می‌بینی 3 را بر عهده دارند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از اتفاقات و داستان این فیلم در دسترس نیست.

در قسمت جدید فیلم اکنون مرا می‌بینی شاهد بازگشت و اتحاد دوباره شخصیت‌های قدیمی و دو قسمت قبلی و همچنین حضور و معرفی بازیکنان جدید به‌عنوان Four Horseman خواهیم بود و تمرکز فیلم Now You See Me 3 قرار است روی معرفی نسل جدید شعبده‌بازها باشد. انتظار می‌رود قسمت سوم فیلم Now You See Me در طول سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین برود، اما اکنون زمانی برای اکران فیلم در نظر گرفته نشده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده