نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷

بازیگر نقش اصلی مرد فیلم دنیای ژوراسیک جدید مشخص شد

به‌نظر می‌رسد که یونیورسال پیکچرز بازیگر نقش اصلی مرد فیلم Jurassic World جدید را انتخاب کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی مرد فیلم جدید دنیای ژوراسیک مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که در حال مذاکره اولیه با جاناتان بیلی، بازیگر سریال Bridgerton و سریال Fellow Travelers برای بازی در فیلم Jurassic World جدید است و او احتمالا نقش اصلی مرد فیلم را بازی خواهد کرد. پیش از این شایعه حضور اسکارلت جوهانسون در این فیلم منتشر شده بود که گفته می‌شود او نقش اصلی فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بازی خواهد کرد.

جاناتان بیلی در نقش آنتونی در فصل دوم سریال Bridgerton

گرث ادواردز، کارگردان آثاری چون فیلم Monsters، فیلم Godzilla، فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم The Creator وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد. دیوید کپ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. کپ پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park: The Lost World را که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند، در کارنامه خود داشته است.

تولید قسمت جدید فیلم Jurassic World از ماه ژوئن امسال (خرداد یا تیر) آغاز خواهد شد. همچنین اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده بود، ازطریق Amblin Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک حضور دارد. علاوه‌بر سریال Bridgerton و سریال Fellow Travelers، بیلی سابقه حضور در سریال Crashing و دو قسمت از سریال Jack Ryan را نیز دارد و اخیرا در فیلم Wicked: Part One و فیلم Wicked: Part Two بازی کرده است.

فیلم Jurassic World جدید برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده