نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۸

فیلم Godzilla x Kong به موفقیت مهمی در گیشه دست یافت

فروش جهانی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم به یک موفقیت مهم در گیشه دست پیدا کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Godzilla vs. Kong به موفقیت تازه‌ای در گیشه جهانی دست یافته است. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در سومین پایان هفته خود موفق شد بیش از ۱۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۳۳ میلیون دلار در دیگر بازارهای بین‌المللی فروش کند تا فروش جهانی آن رسما از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کند. بدین ترتیب مجموع فروش فیلم Godzilla x Kong در آمریکای شمالی به بیش از ۱۵۸ میلیون دلار و در دیگر کشورهای جهان به ۲۷۹.۹ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در مجموع اکنون بیش از ۴۳۷.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که تنها ۱۰۸.۶ میلیون دلار آن به کشور چین تعلق دارد. در حال حاضر فروش جهانی فیلم Godzilla x Kong از فیلم Godzilla: King of the Monsters با فروش ۳۸۰ میلیون دلار عبور کرده است، اما همچنان فیلم Godzilla vs. Kong با فروش ۴۷۰ میلیون دلار، فیلم Godzilla با فروش ۵۳۰ میلیون دلار و فیلم Kong: Skull Island با فروش ۵۶۰ میلیون دلار در رتبه‌های بالاتر قرار گرفته‌اند.

گودزیلا و کونگ در حال دویدن در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

درکنار چین، فیلم Godzilla x Kong عملکرد موفقی در مکزیک، بریتانیا، استرالیا و هند نیز داشته است. در هر حال این فروش در دوران پس از کرونا عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی است و فیلم Godzilla x Kong: The New Empire همچنان در بازارهای بیشتری قرار است روی پرده برود. همچنین صحبت‌های ساخت دنباله این فیلم شنیده می‌شود و دنیای مانسترورس انتظار می‌رود همچنان در تلویزیون و سینما به کار خود ادامه دهد.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده