نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲

انیمیشن Invincible برای فصل چهارم و پنجم تمدید شده است

طبق اطلاعات فاش شده توسط اسکای‌باند، انیمیشن Invincible هم‌اکنون برای فصل چهارم و فصل پنجم تمدید شده است.

فصل سوم انیمیشن Invincible هم‌اکنون در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن شکست ناپذیر برای فصل‌های بیشتری باز خواهد گشت. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت Skybound Entertainment که سپس پاک شده است، انیمیشن Invincible هم‌اکنون برای فصل چهارم و فصل پنجم تمدید شده است. این اطلاعات در Skybound’s Republic ثبت شده که سایت سرمایه‌گذاری/تأمین مالی است که به طرفداران اجازه سرمایه‌گذاری در شرکت را می‌دهد.

درواقع اسکای‌باند در تلاش برای ساخت یک بازی ویدیوی براساس دنیای شکست‌ناپذیر است و از طرفداران خواسته در آن سرمایه‌گذاری کنند. همچنین در بخشی از سایت که اکنون حذف شده است، به ساخت فصل سوم انیمیشن Invincible اشاره شده و همچنین نوشته انیمیشن هم‌اکنون برای فصل‌های چهارم و پنجم هم تمدید شده است. بااین‌حال آمازون یا اسکای‌باند هنوز به شکل رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند، اما احتمال درست بودن آن نیز بالا است. در ادامه می‌توانید تصویر فوق را مشاهده کنید:

تمدید احتمالی انیمیشن Invincible برای فصل چهارم و پنجم

فصل سوم انیمیشن شکست‌ناپذیر در ۸ قسمت ساخته می‌شود که به‌تازگی کار صداپیشگان به پایان رسیده است و می‌توان انتظار داشت که فصل سوم انیمیشن Invincible زودتر از انتظار پخش شود. این انیمیشن سریالی اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک است و سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans، شورانر انیمیشن Invincible بوده که برای ساخت فصل سوم این سریال انیمیشنی بازگشته‌ است. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Invincible حضور دارد.

استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش اومنی من، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکری کینتو، کاری پیتون، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیس جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس برکهولدر، لورن کوهن، چاد کولمن، مایکل کادلیتز، سنیکا مارتین-گرین، لنی جیمز و راس مارکواند، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Invincible حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده