نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴

فهرست بازیگران و نام قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender اعلام شد

پارامونت پیکچرز فهرصت صداپیشگان و نام رسمی قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender را اعلام کرده است که در آن شاهد نام دیو باتیستا هستیم.

سه قسمت سینمایی براساس انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این انیمیشن موردانتظار منتشر شده است. پارامونت در جریان سینماکان اعلام کرد که قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender قرار است Aang: The Last Airbender نام داشته باشد، اما همچنان امکان تغییر نام آن وجود دارد و طبق وعده پارامونت، این انیمیشن‌ها به داستان آنگ قرار است خاتمه دهند.

همچنین پارامونت فهرست صداپیشگان انیمیشن Aang: The Last Airbender را اعلام کرده است که براساس آن، دیو باتیستا، بازیگر فیلم‌های Guardians of the Galaxy و Dune قرار است صداپیشگی شخصیت شرور و منفی این انیمیشن را انجام دهد، اما نام آن اعلام نشده است. همچنین اریک نام صداپیشگی آنگ، دیان کوآن صداپیشگی توف، جسیکا ماتن صداپیشگی کاتارا و رومن زاراگوزا صداپیشگی سوکا را در انیمیشن Aang: The Last Airbender بر عهده خواهند داشت.

دیو باتیستا در فیلم Army of the Dead

پارامونت همچنین تایید کرد که لورن مونتگومری به‌همراه ویلیام ماتا وظفه کارگردانی انیمیشن آنگ: آخرین بادافزار را براساس فیلمنامه‌ای از کنث لین بر عهده دارد. مایکل دانته دی‌مارتینو و برایان کونیتزکو، خالقان انیمیشن Avatar: The Last Airbender به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در قسمت‌های سینمایی نقش خواهند داشت. البته طرفداران این مجموعه می‌توانند منتظر فصل دوم و فصل سوم سریال Avatar: The Last Airbender از شبکه نتفلیکس هم باشند که فصل اول آن با استقبال گسترده کاربران این سرویس استریم مواجه شده بود.

انیمیشن Aang: The Last Airbender برای اکران در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. بااین‌حال تاریخ اکران دو قسمت دیگر این انیمیشن اعلام نشده است.


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده