// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰

بازیگر میلیونر زاغه نشین در فیلم جدید دنیای ژوراسیک بازی می‌کند؟

دو پتل، بازیگر فیلم میلیونر زاغه‌نشین در حال مذاکره با یونیورسال برای بازی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک است.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیل ریکمن، اینسایدر سرشناس سینما، در گزارش جدیدی مدعی شد که دو پتل، بازیگر فیلم The Green Knight، در حال مذاکره با یونیورسال برای پیوستن به اسکارلت جوهانسون در فیلم Jurassic World جدید به کارگردانی گرت ادواردز است. دو پتل اخیرا با بازی و کارگردانی در فیلم Monkey Man، توانست نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند؛ اثری که با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران مواجه شده است.

ماه گذشته رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد که اسکارلت جوهانسون مذاکرات خود با یونیورسال برای حضور در قسمت بعدی Jurassic World را آغاز کرده است و نقش اصلی این فیلم علمی-تخیلی را بازی خواهد کرد. گرت ادواردز، کارگردان آثاری چون فیلم Monsters، فیلم Godzilla، فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم The Creator وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک را برعهده دارد.

نعره تی رکس در فیلم دنیای ژوراسیک قلمرو

دیوید کپ، فیلم‌نامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را به نگارش درآورده است. کپ نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park: The Lost World را در کارنامه دارد که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شدند. همچنین اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده بود، از سوی شرکت Amblin Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم جدید دنیای ژوراسیک فعالیت می‌کند.

گفته‌ می‌شود که یونیورسال به‌دنبال تکمیل سریع‌تر تیم تولید و انتخاب بازیگران است تا در ماه اوت سال جاری (مرداد-شهریور ۱۴۰۳) فرایند تولید و فیلم‌برداری آغاز شود. فیلم Jurassic World جدید برای اکران در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۴ (۲ جولای ۲۰۲۵) برنامه‌ریزی شده است.


منبع World of Reel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده