// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰

زمان اکران انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ فاش شد

به‌نظر می‌رسد که انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است که یکی از اعضای تیم سازنده انیمیشن مرد عنکبوتی ۳، تاریخ احتمالی اکران این اثر مورد انتظار را لو داده باشد.

در ابتدا قسمت سوم انیمیشن مرد عنکبوتی برای اکران در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده بود تا پایان‌بخش ماجراجویی مایلز مورالز در مولتی‌ورس باشد، اما زمان انتشار آن تا مدت نامعلومی به‌تعویق افتاد. در‌ ادامه و طی مصاحبه‌ای، فیل لرد و کریستوفر میلر، تهیه‌کنندگان انیمیشن مرد عنکبوتی ۳، اطمینان دادند که این انیمیشن «به‌محض آماده‌شدن» در سینماها اکران خواهد شد، ولی هیچ تاریخ مشخصی ذکر نکردند.

ظاهرا انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ در سال ۲۰۲۴ روی پرده سینما نمی‌رود

بااین‌‌حال طرفداران ازطریق پست اخیر آهنگسازی به نام دیوید آنتونی برک ملقب‌به D4VD در شبکه اجتماعی تیک‌تاک، متوجه شدند که ظاهرا Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی) در سال ۲۰۲۵ روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت.

وقتی دنبال‌کنندگان بابت ساخت یکی از قطعات موسیقی انیمیشن سریالی Invincible از D4VD قدردانی کردند، او به ساخت «یک آهنگ رضایت‌بخش در هر سال» اشاره کرد و گفت: «به امید دیدار تا اکران مرد عنکبوتی ۳ در سال آینده.»

ادعای این هنرمند به این خاطر مورد توجه قرار گرفت که شرکت سونی پیکچرز در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۴ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۵) یک فیلم معرفی‌نشده‌ از دنیای مارول را در برنامه اکران خود دارد و درحالی‌که هنوز فیلم‌برداری فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی تام هالند شروع نشده است، احتمال دارد که این تاریخ متعلق به انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ باشد.

ماجراجویی گوئن استیسی و مایلز مورالز در جهان‌های موازی در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

ضمن اینکه انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی)، سال گذشته در ماه ژوئن اکران شد تا برخی گمانه‌زنی‌ کنند که سونی همچنان می‌خواهد به این تاریخ از سال برای اکران انیمیشن‌های مرد عنکبوتی پایبند باشد. بااین‌حال اطلاعیه رسمی از سوی شرکت Sony Pictures مبنی‌بر تایید این تاریخ منتشر نشده است و تنها زمان صحت گفته‌های آنتونی برک را مشخص می‌کند.

انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ پس از پنج سال انتظار در ماه ژوئن ۲۰۲۳ روی پرده سینما رفت و به موفقیت‌های زیادی در گیشه دست یافت. این انیمیشن با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۶۹۰.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون سکان هدایت انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ را در دست داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند.

شامیک مور، هیلی استاینفلد، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، اسکار آیزاک، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لونا لورین ولز، گرتا لی، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام ازجمله صداپیشه‌های انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بودند. در این انیمیشن مایلز مورالز با گوئن استیسی به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شوند؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده