نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲

فیلمبرداری فصل دوم سریال Peacemaker با انتشار اولین تصویر آغاز شد

جیمز گان با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Peacemaker با بازی جان سینا خبر داده است.

بهمن ۱۴۰۰ بود که سریال پیسمیکر برای فصل دوم تمدید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل بعدی این سریال سرانجام جلوی دوربین رفته است. جیمز گان، سازنده سریال و رئیس دی سی استودیو با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Peacemaker خبر داده است. در این تصویر تنها جان سینا، بازیگر نقش پیسمیکر دیده می‌شود که روی صندلی نشسته است و گان تصویر او را از پشت سر و با کلاه این شخصیت گرفته و منتشر کرده است و گان تنها گفت که این اولین روز فیلم‌برداری فصل دوم است:

جیمز گان و جان سینا در اولین روز فیلمبرداری فصل دوم سریال Peacemaker

جیمز گان که وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Peacemaker را بر عهده داشت و ۵ قسمت از ۸ قسمت فصل اول را نیز کارگردانی کرده بود، قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل دوم سریال پیسمیکر را نیز بر عهده داشته باشد. بااین‌حال گان هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Superman نیز حضور دارد و این می‌تواند باعث ایجاد سوالاتی در رابطه با تولید این دو اثر دی سی یونیورس شود.

جان سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، فردی استروما، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال فهرست بازیگران فصل دوم این سریال هنوز اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که جان سینا در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت. همچنین فصل جدید این سریال برای قرار گرفتن در DCU به شکل سافت ریبوت ساخته خواهد شد.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. در هر حال انتظار می‌رود فصل دوم سریال Peacemaker در سال ۲۰۲۵ از شبکه مکس پخش شود. همچنین سریال Waller که اسپین‌آف سریال پیسمیکر است، برای پخش از شبکه مکس ساخته خواهد شد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده