نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷

ساخت دو فصل جدید سریال The Night Manager با بازی تام هیدلستون تایید شد

شبکه‌ بی‌بی‌سی در همکاری با شبکه آمازون پرایم ساخت فصل دوم و سوم سریال The Night Manager با بازی تام هیدلستون را تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از مینی سریال‌های محبوب و تحسین شده برای فصل‌های جدید باز خواهد گشت. شبکه‌ بی‌بی‌سی اعلام کرد که در همکاری با آمازون قرار است سریال The Night Manager را برای دو فصل جدید احیا کند. سریال مدیر شب براساس رمانی به همین نام اثر جان لوکاره ساخته می‌شود که فصل اول آن در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۶ از شبکه BBC One پخش شده بود و توانست جوایز متعددی از مراسم‌های امی، بفتا و گلدن گلوب دریافت کند.

تام هیدلستون برای نقش جاناتان پاین در فصل دوم و فصل سوم سریال The Night Manager باز خواهد گشت و هیو لری که در فصل اول نقش ریچارد روپر را بازی کرده بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در دو فصل جدید این سریال درام جاسوسی حضور دارد، اما حضور او برای نقش‌آفرینی دوباره فعلا تایید نشده است. همچنین جرجی بنکس دیویس با سابقه کارگردانی ۶ قسمت از سریال I Hate Suzie و دو قسمت از سریال Paper Girls به‌عنوان کارگردان جدید در فصل دوم و فصل سوم سریال The Night Manager نقش خواهد داشت.

دیوید فار، سازنده فصل اول سریال مدیر شب به‌همراه استفان گرنت وظیفه ساخت دو فصل آینده این سریال را بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Night Manager از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و که در آن جاناتان پاین پس از ۸ قسمت از حوادث پایانی فصل اول باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اتفاقات و داستان دو فصل جدید سریال مدیر شب در دسترس نیست و همچنین بازگشت یا حضور بازیگران دیگری تاکنون تایید نشده است.


منبع GeekTyrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده