نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴

بازیگران بیشتری به بن افلک در فیلم The Accountant 2 اضافه شدند

استودیو آمازون و MGM به‌تازگی چهار بازیگر جدید برای حضور در فیلم The Accountant 2 با بازی بن افلک را استخدام کرده است.

دنباله فیلم The Accountant سرانجام توسط Amazon MGM Studios در دست ساخت است و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فیلم حسابدار ۲ اضافه شده‌اند. ددلاین گزارش داد که دنیلا پیندا با سابقه بازی در فیلم‌های دنیای ژوراسیک و سریال Cowboy Bebop به‌همراه آلیسون رابرتسون، رابرت مورگان با سابقه بازی در فیلم Babylon و گرنت هاروی با سابقه بازی در سریال Animal Kingdom چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Accountant 2 اضافه شده‌اند.

دنیلا پیندا ، آلیسون رابرتسون، رابرت مورگان و گرنت هاروی

مانند قسمت اول گاوین اوکانر برای کارگردانی و بیل دوبوک برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Accountant بازگشته‌اند. بن افلک در نقش کریستین ولف، جان برنتال در نقش برکس، جی کی سیمونز در نقش ری کینگ و سینتیا آدای رابینسون در نقش مری‌بث مدینا برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم The Accountant 2 باز خواهند گشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم حسابدار ۲ قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

فیلم The Accountant با اینکه با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران واکنش مثبتی به فیلم داشتند و این فیلم اکشن بیش از ۱۵۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. بن افلک هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Animals با بازی مت دیمون برای شبکه نتفلیکس است که خود نیز در آن بازی خواهد کرد و او سپس به سراغ فیلم The Accountant 2 خواهد رفت. هنوز زمانی برای اکران فیلم حسابدار ۲ توسط استودیو آمازون MGM اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده