نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲

بازیگر Anyone but You در بازسازی The Running Man به کارگردانی ادگار رایت بازی می‌کند

گلن پاول، بازیگر فیلم Anyone but You قرار است در بازسازی فیلم The Running Man به کرگردانی ادگار رایت به ایفای نقش بپردازد.

بازسازی فیلم مرد فراری در دست ساخت است و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی این فیلم مشخص شده است. پارامونت پیکچرز اعلام کرد که گلن پاول که این روزها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، قرار است در بازسازی فیلم The Running Man به ایفای نقش بپردازد. پاول این روزها برای بازی در فیلم Anyone but You شناخته می‌شود و سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Ride Along 2، فیلم Hidden Figures، فیلم Set It Up، فیلم Top Gun: Maverick و فیلم Devotion را نیز دارد.

گلن پاول در ویلا در فیلم Anyone But You

فیلم Hit Man و فیلم Twisters قرار است کارهای بعدی گلن پاول باشند که در طول سال ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد. ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World، فیلم Shaun of the Dead، فیلم The World's End، فیلم Hot Fuzz و فیلم Last Night in Soho وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Running Man را بر عهده دارد و مایکل باکال، نویسنده فیلم اسکات پیلگریم دربرابر دنیا در نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم مرد فراری به رایت کمک خواهد کرد.

ادگار رایت، کارگردان اقتباس سینمایی The Running Man

فیلم مرد فراری درواقع اقتباس جدیدی از رمانی به همین نام اثر استیون کینگ است که پیش از این فیلم The Running Man به کارگردانی پل مایکل گلیسر و با بازی فیلم The Running Man به کارگردانی پل مایکل گلیسر و با بازی آرنولد شوارتزنگر تولید و در سال ۱۹۸۷ اکران شده بود. بااین‌حال این فیلم با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد و تنها ۳۸ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. این فیلم با بودجه ۳۲ میلیون دلاری تولید شده بود.

اتفاقات فیلم The Running Man در اوایل قرن بیست و یکم جریان دارد که آمریکا به‌دنبال یک شکست عظیم اقتصادی با یک حکومت پلیسی اداره می‌شود. بن ریچاردز، خلبان هلی‌کوپتر پلیس که دستور دارد شورشیان در جستجوی غذا را هدف آتش قرار دهد، از این کار خودداری می‌کند و حالا مقامات برای عوام فریبی، ریچاردز را مسئول کشتار معرفی می‌کنند و او را به زندانی مخوفی می‌اندازند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده