// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵

اما استون در فیلم جدید یونیورسال بازی می‌کند

اما استون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بدون عنوان شرکت یونیورسال است.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اما استون بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های La La Land و Poor Things، در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی در فیلم بدون عنوان شرکت یونیورسال است و دیو مک‌کری، همسرش نیز گزینه اصلی کارگردانی این فیلم به‌شمار می‌رود.

هنوز جزئیات خاصی از این پروژه مثل نام اصلی، تاریخ شروع فیلم‌برداری و زمان اکران منتشر نشده است، اما مشخص شد که فیلم‌نامه فیلم توسط پاتریک کانگ و مایکل لوین، تهیه‌کنندگان سریال Young Rock به نگارش درآمده است.

اریک بایرز و ژاکلین گارل از طرف یونیورسال بر این پروژه نظارت دارند و حضور شان لوی، کارگردان فیلم Deadpool and Wolverine به‌همراه دن کوهن و دن لوین از شرکت 21Laps به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم تایید شده است. همچنین گزارش شد که الی هرتینگ، اما استون و دیو مک‌کری هم در حال مذاکره برای پیوستن به جمع تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

اما استون و همسرش دیو مک کاری در مراسم مهمانی اسکار

اما استون که بعد از دریافت دومین جایزه اسکار خود، این روزها با برنامه کاری شلوغی روبه‌رو است، در جدیدترین سریال شبکه شوتایم با نام The Curse نقش‌آفرینی کرده است و به‌همراه همسرش در مقام تهیه‌کننده اجرایی این سریال نیز حضور داشت. علاوه‌براین فیلم Kinds of kindness، اثر بعدی استون در همکاری مجدد با یورگن لانتیموس و ویلم دفو، ماه آینده در جشنواره کن اکران خواهد شد.

دیو مک‌کری، کارگردان فیلم Brigsby Bear، اخیرا تهیه‌کنندگی فیلم A Real pain را برای شرکت سرچلایت پیکچرز انجام داد و در پنج فصل برنامه SNL به‌عنوان نویسنده و کارگردان فعالیت داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده