نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹

دیمین شزل فیلمی جدید با موضوع زندان کارگردانی می‌کند

دیمین شزل در همکاری با پارامونت پیکچرز وظیفه کارگردانی و نوشتن یک فیلم جدید با موضوع زندان را بر عهده گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیمین شزل، کارگردان برنده جایزه اسکار در حال ساخت فیلمی جدید است. پارامونت پیکچرز در جریان سینماکان امسال تایید کرد که دیمین شزل وظیفه کارگردانی و نوشتن یک فیلم جدید را برای این شرکت بر عهده گرفته است. پارامونت تایید کرد که فیلم شزل دارای یک فیلمنامه اورجینال است که او آن را نوشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و ددلاین از منابع خود شنیده است که اتفاقات فیلم در یک زندان جریان دارد.

این فیلم درواقع قرار است اولین فیلم شزل پس از امضای قرارداد چندجانبه خود با پارامونت باشد. طبق گفته پارامونت، فیلم شزل در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد، اما اکنون اطلاعات بیشتری مثل نام رسمی فیلم، داستان، بازیگران، زمان شروع تولید و زمان دقیق اکران فیلم منتشر نشده است. این پروژه قرار است اولین فیلم شزل پس از فیلم Babylon محصول سال ۲۰۲۲ باشد که این فیلم منتقدان و تماشاگران را به دو قسمت تقسیم کرد و همچنین این فیلم در گیشه با شکست تجاری مواجه شد.

دیمین شزل بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Whiplash، فیلم La La Land، فیلم First Man، فیلم Babylon و کارگردانی دو قسمت از سریال The Eddy شناخته می‌شود و او همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ten Cloverfield Lane را نیز بر عهده داشته است. شزل پیش از این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و یک‌بار برای کارگردانی فیلم لا لا لند توانست جایزه اسکار دریافت کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده