نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵

فیلم مشترک Transformers و GI Joe در راه است

پس از سال‌ها انتشار شایعات و اخبار مختلف سرانجام ساخت کراس‌اور دو مجموعه Transformers و GI Joe تایید و اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یکی از کراس‌اورهای موردانتظار سینما رسما تایید و اعلام شده است. پارامونت در سینماکان امسال رسما تایید کرد که کراس‌اور سینمایی دو مجموعه فیلم Transformers و GI Joe را خواهد ساخت. البته این موضوع خیلی غافلگیر کننده نیست، چرا که پیش از این در تابستان گذشته در پایان فیلم Transformers: Rise of the Beasts به احتمال کراس‌اور تیم تبدیل شوندگان با جی‌آی جو اشاره شده بود.

در این صحنه شخصیت آنتونی راموس با شخصیتی مرموز با بازی مایکل کلی در یک پایگاه مخفی ملاقات کرد که از اعضای GI Joe بوده است. ایده فیلم براساس کمیک‌های مارول در دهه ۸۰ میلادی است که براساس برند اسباب‌بازی‌های هاسبرو نوشته و منتشر شده است. استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. بااین‌حال هنوز حضور فیلمسازی در فیلم Transformers-G.I. Joe تایید نشده است.

والپیپر فیلم Transformers: Rise of the Beasts

بااین‌حال استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Rise of the Beasts دارای ایده‌هایی بوده است که بازگشت او برای کارگردانی این فیلم مشخص نیست. او قبلا گفته بود که برای کارگردانی فیلم دیگری از دنیای تبدیل‌شوندگان در حال مذاکره است. در هر حال فیلم Transformers حدود ۴۳۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد که به‌نظر می‌رسد مقامات پارامونت را برای ساخت کراس‌اور این مجموعه با جی‌آی جو متقاعد کرده است.

طرفداران تبدیل‌شوندگان می‌توانند منتظر انیمیشن Transformers One باشند که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۳ شهریو ۱۴۰۳) اکران شود. جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers One را بر عهده دارد. همچنین کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان مایکل کی، جان هم و لارنس فیشبرن صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن Transformers را بر عهده گرفته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده