نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰

اولین تصاویر فیلم Captain America 4 کاپیتان آمریکا و هریسون فورد را نشان می‌دهد

مارول استودیو اولین تصاویر رسمی فیلم Captain America: Brave New World را منتشر کرده است که در آن شاهد ملاقات کاپیتان آمریکا با هریسون فورد هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم Captain America 4 منتشر شده است. Entertainment Weekly و مارول استودیو اولین تصاویر رسمی فیلم Captain America: Brave New World را منتشر کرده‌اند که در یک تصویر می‌توان سم ویلسون را با سپر کاپیتان آمریکا مشاهده کرد و در تصویر دوم کاپیتان آمریکا به ملاقات رئیس جمهور تاندربولت راس با بازی هریسون فورد رفته است که در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

آنتونی مکی با سپر کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America: Brave New World

ملاقات کاپیتان آمریکا با تاندربولت راس در فیلم Captain America: Brave New World

همچنین بخش‌های کوتاهی از فیلم Captain America: Brave New World در سینماکان امسال هم پخش شده است که گفته می‌شود فیلم حال و هوایی مشابه فیلم Captain Amerca: The Winter Soldier دارد و در طول این ویدیو کاپیتان آمریکا در کاخ سفید مورد حمله قرار می‌گیرد و همچنین تاندربولت راس به‌دنبال تأسیس اونجرز جدید است، اما ایده‌های او خلاف سم ویلسون است و مخالف یکدیگر هستند و سپس چند صحنه اکشن در طول این ویدیو پخش شده است.

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد. فیلمنامه اصلی فیلم کاپیتان آمریکا ۴ توسط مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier نوشته شده و متئو اورتن، نویسنده قسمت پنجم سریال Moon Knight وظیفه بازنویسی فیلمنامه برای فیلمبردایری صحنه‌های جدید این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع thenerdsofcolor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده