نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳

قسمت دوم فیلم ۲۸ سال بعد توسط کارگردان The Marvels ساخته می‌شود

سونی پیکچرز به‌دنبال استخدام کارگردان برای کارگردانی قسمت دوم فیلم 28Years Later است و به‌تازگی گزینه اصلی این استودیو مشخص شده است.

مدتی پیش بود که مشخص شد دنباله فیلم 28Days Later در دست ساخت است که این فیلم قرار است 28Years Later نام داشته باشد و این فیلم احتمالا شروع کننده یک سه‌گانه جدید خواهد بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان قسمت دوم دنباله فیلم ۲۸ روز بعد ظاهرا مشخص شده است. نیا داکوستا در حال مذاکره با سونی پیکچرز برای کارگردانی قسمت دوم فیلم ترسناک ۲۸ سال بعد است. 

نیا داکوستا

پیش از این مشخص شده بود که دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ۲۸ روز بعد را بر عهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم 28Years Later بازگشته‌اند. در هر حال بویل قرار نیست وظیفه کارگردانی دو قسمت بعدی را بر عهده داشته باشد، اما گارلند وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم و سوم فیلم ۲۸ سال بعد را نیز بر عهده خواهد داشت. کیلین مورفی که در قسمت اول این فیلم بازی کرده بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم 28Years Later باز خواهد گشت.

همچنین احتمال بازگشت مورفی برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم ۲۸ سال بعد وجود دارد. بودجه هر قسمت این سه‌گانه قرار است ۷۵ میلیون دلار باشد. نیا داکوستا این روزها بیشتر برای کارگردانی فیلم The Marvels شناخته می‌شود و پیش از این فیلم Little Woods و فیلم Candyman را نیز کارگردانی کرده بود. داکوستا هم‌اکنون وظیفه کارگردانی فیلم Hedda با بازی تسا تامپسون را برای Amazon MGM Studios بر عهده دارد.

فیلم 28Days Later در سال ۲۰۰۲ روی پرده رفت و توانست بیش از ۸۴.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس در سال ۲۰۰۷ فیلم 28Weeks Later که دنباله فیلم اول بود، اکران شد که نتوانست عملکرد موفق قسمت اول را تکرار کند. این فیلم بیشتر یک دنباله مستقل از نظر داستانی بود و بویل و گارلند تنها به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور داشتند. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده