نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

فیلم لاک پشت های نینجا: آخرین رونین ساخته می‌شود

شرکت پارامونت پیکچرز یک فیلم لایو-اکشن بزرگسالانه از کمیک Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin می‌سازد.

سال گذشته پارامونت پیکچرز انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته) را تقدیم طرفدارها کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پارامونت از برنامه خود برای تولید یک فیلم لایو-اکشن بزرگسالانه با اقتباس از کمیک TMNT: The Last Ronin (لاک‌پشت‌های نینجا: آخرین رونین) از انتشارات IDW پرده برداشته است.

کمیک Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin داستانی تاریک و بزرگسالانه را روایت می‌کند. وقایع این کمیک در آینده‌ای رخ می‌دهد که تنها یک لاک‌پشت نینجا زنده مانده است. نیویورک اکنون به شهری ویران تبدیل شده است و تنها لاک‌پشت بازمانده در مأموریتی به ظاهر مأیوس‌کننده به‌سراغ گرفتن انتقام مرگ خانواده خود می‌رود. این لاک‌پشت با استفاده از هر چهار سلاح معروف گروه به مبارزه با نوه شردر و همراهان این کاراکتر شرور می‌پردازد.

تیلور برتون اسمیت، نویسنده فیلم Kung Fury 2 (کونگ فیوری ۲) و فیلم Boy Kills World (پسر جهان را می‌کشد) فیلم‌نامه فیلم لایو-اکشن Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin را به رشته تحربر در می‌آورد. والتر هامادا نیز به موجب قرارداد چندساله خود با شرکت پارامونت پیکچرز به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت خواهد داشت. جزئیات دیگری از این فیلم در دست نیست و باید زمان بیشتری را منتظر انتشار اطلاعات تکمیلی بمانیم.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده