نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر جدید فیلم IF تلاش رایان رینولدز برای نجات موجودات خیالی را نشان می‌دهد

پارامونت پیکچرز تریلر جدید و نهایی فیلم IF با بازی رایان رینولدز را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیز بیشتری هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و نهایی فیلم IF منتشر شده است. پارامونت پیکچرز امروز تریلر جدیدی از این فیلم کمدی و فانتزی منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد ماجراجویی شخصیت رایان رینولدز برای نجات دوستان خیالی هستیم و در طول آن تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم نمایش داده می‌شود و وعده یک اثر فانتزی و جذاب کلاسیک می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوسترهای جدیدی از فیلم IF نیز منتشر شده که تمرکز این پوسترها روی شخصیت‌های مختلف فیلم از جمله شخصیت‌های انسانی تا خیالی آن است و همچنین دو پوستر رسمی دیگر هم از این فیلم کمدی فانتزی به اشتراک گذاشته شده است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها باشید:

رایان رینولدز، جان کرازینسکی، کایلی فلمینگ، استیو کارل، فیبی والر بریج، فیونا شاو، آلن کیم، بابی موینیهان، مت دیمون، امیلی بلانت، جرج کلونی، جان استوارت، سم راکول، مایا رودولف، سباستین مانسیکالو، کریستوفر ملونی، آکوافینا، ریچارد جنکینز، بلیک لایولی، متیو رایس، وینس وان، کیگان-مایکل کی، ایمی شومر و لوئیس گوست جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم IF حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم IF را نیز بر عهده دارد.

جان کرازینسکی پیش از این هر دو قسمت فیلم A Quiet Place را کارگردانی کرده بود و در سومین تجربه کارگردانی خود به سراغ یک فیلم کمدی فانتزی رفته است. فیلم IF داستان یک دختری جوان با بازی کایلی فلمینگ را دنبال می‌کند که می‌داند در حال پشت سر گذاشتن یک تجربه پر دردسر است و پس از آن شروع به مشاهده دوستان خیالی همه افراد می‌کند که پس از بزرگ شدن دوستان واقعی خود رها شده‌اند. این فیلم می‌خواهد نشان دهد که این دختر با این قدرت چه کاری می‌تواند انجام دهد.

فیلم IF برای اکران ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده