نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳

تاریخ اکران ریبوت فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگورد عقب افتاد

لاینزگیت اعلام کرده است که ریبوت فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگورد قرار است کمی دیرتر از زمان اعلام شده روی پرده‌های سینما برود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریبوت فیلم کلاغ قرار است کمی دیرتر اکران شود. لاینزگیت اعلام کرد که ریبوت فیلم The Crow دیگر قرار نیست در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اکران شود و حالا این فیلم اکشن با حدود دو ماه تأخیر برای اکران در تاریخ ۲۳ آگست ۲۰۲۴ (۲ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. دلیل این تأخیر اعلام نشده است، اما باتوجه‌به واکنش‌های متفاوتی که اولین تریلر فیلم داشته است، لاینزگیت احتمالا تصمیم به اکران فیلم در فضایی کمتر رقابتی گرفته است.

بیل اسکاشگورد در نقش اریک دراون ملقب به کلاغ، اف‌کی‌ای توئیگز در نقش شلی وبستر، ایزابلا وی در نقش زدی، دنی هوستون، لائورا برن، سامی بواجیله و جردن بولگر از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم The Crow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روپرت سندرز، کارگردان آثاری چون فیلم Snow White and the Huntsman و فیلم Ghost in the Shell وظیفه کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از زک بیلین و ویل اشنایدر بر عهده داشته است.

فیلم The Crow براساس کمیکی از جیمز اوبار تولید شده است که داستان مرد جوانی به‌عنوان اریک دراون را دنبال می‌کند که پس از اینکه به قتل می‌رسد، توسط یک کلاغ به زندگی باز خواهد گشت و فرصت این را پیدا می‌کند که از قاتلین خود و عشق خود انتقام بگیرد. اولین تریلر فیلم کلاغ شباهت زیادی به فیلم‌های جان ویک داشت. همچنین پیش از این برندون لی در فیلم The Crow محصول سال ۱۹۹۴ این نقش را بازی کرده بود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده