نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷

نام و تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی با بازی هنری کویل و جیک جیلنهال

لاینزگیت در سینماکان امسال از نام رسمی و تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی با بازی هنری کویل و جیک جیلنهال رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران و نام فیلم بعدی گای ریچی، کارگردانی آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver، دو قسمت فیلم شرلوک هولمز، فیلم The Gentlemen، فیلم Wrath of Man، فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre و فیلم The Covenant مشخص و اعلام شده است. لاینزگیت در پنل خود در سینماکان تایید کرد که فیلم اکشن جدید گای ریچی قرار است In The Grey نام داشته باشد.

همچنین فیلم In The Grey قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. هنری کویل، جیک جیلنهال، ایزا گونزالس، رزمند پایک، کارلوس باردم و فیشر استیونس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم In The Grey در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این فیلم اکشن داستانی گروهی را دنبال می‌کند که در میان دنیای مجرمان و فضای قانونی در حال فعالیت هستند.

گای ریچی

ریچی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم In The Grey را بر عهده داشته است. فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare، اثر بعدی گای ریچی است که این فیلم اکشن در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. ریچی در این فیلم با کویل و گونزالس همکاری کرده است و او پیش از این با جیلنهال در فیلم The Covenant همکاری کرده بود. ریچی هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Fountain of Youth با بازی جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس، دامنل گلیسون، لاز آلونسو، آرین موید و کارمن اجوگو برای اپل است.

هنری کویل، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الویس، هیرو فاینز-تیفین، بابز اولوسانموکون، فیشر استیونس، فردی فاکس، کارلوس باردم و تیل شوایگر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم با الهام از وقایع واقعی و ترکیب آن با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان‌های جیمز باند به قلم ایان فلمینگ در دوران جنگ جهانی دوم تولید شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده